wicked_s Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 (redigerat) Sitter här och funderar på diverse utbildningar. Skulle vilja lära mig inspelningsteknik lite bättre, någon som har några bra att rekomendera? Och, vet någon om det finns någon slags distanskurs? Där man kan jobba hemmifrån typ? /patrik Redigerat 15 oktober 2004 av wicked_s
lavrell Postat 16 oktober 2004 Postat 16 oktober 2004 Jag pluggar Musikproduktion på Kulturama och är helnöjd 😆 det är visserligen heltid så kanske inte det du räknat med men ändå 😉
staf Postat 16 oktober 2004 Postat 16 oktober 2004 SAE är en jävligt stabil skola, både halvtid/heltid och även olika kurser för olika behag, nu även med CSN lån dessutom... www.sae.edu
Mr Keys Postat 18 oktober 2004 Postat 18 oktober 2004 (redigerat) Rekomenderar SAE, har själv gått där. 18 mån deltid. Bred utbildning, bra grejor, grymma lärare....osv osv.... http://www.sae.edu/countries/sweden.html Red: **oops** såg inte att nån annan också postat länken..... 😎 Redigerat 18 oktober 2004 av Mr Keys
staf Postat 18 oktober 2004 Postat 18 oktober 2004 Mr Keys... hm känner vi kanske varandra? Hade du Gian som lärare?
Mr Keys Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Japp, delvis Gian, hade även Lois och Stefan....! När gick du där då? Jag gick ut okt 2000....
ponkass Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 (redigerat) Ljudingenjörsutbildningen i Piteå... super!.. annars finns det en del folkhögskolor som har grundläggande utbildningar.. Karlskoga,haparanda, Bollnäs... Redigerat 19 oktober 2004 av ponkass
staf Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Japp, delvis Gian, hade även Lois och Stefan....! När gick du där då?Jag gick ut okt 2000.... Jag hade Jian som huvudlärare, (stefan körde akustiken) jag gick ut 2002 AED halvtids kursen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.