Jump to content
Annons

Garanti - manual?


Tracer

Recommended Posts

Tja!

Jag har läst inte ens hunnit läst manualen en gång, och den håller bokstavligen på att falla i bitar. Sidor har lossnat och hela bakpartiet sitter löst.

Nån som vet om man kan få den utbytt eller får jag dras med den som den är och köpa mig en ny som kanske är av samma kassa kvalitet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tja!

Jag har läst inte ens hunnit läst manualen en gång, och den håller bokstavligen på att falla i bitar. Sidor har lossnat och hela bakpartiet sitter löst.

Nån som vet om man kan få den utbytt eller får jag dras med den som den är och köpa mig en ny som kanske är av samma kassa kvalitet?

Självklart skall du byta den. Gå tillbaka till affären och visa upp den. Om du har köpt den på nätet så skall de stå för frakten. Skall man vara helt strikt så har faktiskt även en fysisk butik skyldighet att ersätta dina reskostnader för reklamationen. Alla försök att få dig att köpa en ny är bondfångeri. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja!

Jag har läst inte ens hunnit läst manualen en gång, och den håller bokstavligen på att falla i bitar. Sidor har lossnat och hela bakpartiet sitter löst.

Nån som vet om man kan få den utbytt eller får jag dras med den som den är och köpa mig en ny som kanske är av samma kassa kvalitet?

Det är klart att du skall ha den utbytt. Om det inte bara är ett måndagsex du fått så kan det ju inte komma som en nyhet. Mejla till mi7 så löser dom det säkert 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

måste vara ett måndagsex det ja för jag har inte hört talas om nåt liknande innan.

Visst kan vi skicka en ny. Regga dig och din Steinbergnyckel på www.steinberg.net / MySteinberg. Maila mig sen på info@mi7.com så fixar jag biffen. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...