Chris_Emil Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 Hejsan, min flickvän har bett mig om att sätta musik på ett av hennes projekt och jag behöver en "ikke skåning" för att läsa in 2 stycken som ungdomar har sagt. De har intervjuat folk på stan och frågat vad ljus är för dom Skulle varit tacksam om någon ville hjälpa. Stycke 1: "Om det bara fanns solljus skulle man få ha med sig sovsäck överallt" (kanske varit roligt om ett litet barn sa detta ? 🙂 ) Stycke 2: "Månen är inget ljus, utan solen lyser på månen och då syns den" Borde gå riktigt snabbt, behöver bara spela in de, resten kan jag fixa. Tacksam för svar 🙂 ni kan skicka eventuella filer till info@borgweb.se (max 2mb hellst 44100khz mono/stereo)
Chrille Postat 12 mars 2008 Postat 12 mars 2008 Så du menar att ni fabricerar källmaterial? 😮 🙁 Hinner jag så skulle jag kunna göra detta ikväll, tyvärr så låter jag ju inte utpräglat ungdomlig direkt.
Chris_Emil Postat 12 mars 2008 Trådstartare Postat 12 mars 2008 Så du menar att ni fabricerar källmaterial? 😮 🙁 Hinner jag så skulle jag kunna göra detta ikväll, tyvärr så låter jag ju inte utpräglat ungdomlig direkt. Nja, inte tagit källmaterialet från någon bok 🙂 Tackar tackar, vi kanske löste det ändå, med lite pitch osv fick vi det att låta som småtjejer/killar 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.