Jump to content
Annons

har du sett den?


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

E d fottboll?

Vet bara att Man City i Youth FA Cup gick till final på mål på bortaplan även om Sunderland vann med 1-0 mot dem igår.

De får möta Chelsea eller Aston Villa, som spelade 1-1 i första matchen. Returen går väl idag.

Men hur det är med damerna/tjejerna/chicksen i den cupen vet jag inte.

Är det detta som dvd:n visar eller är jag helt fel ute?

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

E du inte klok? MITT svar var väl inte flummigt alls. Däremot frågan.

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det är perversa tortyrfilmer det handlar om!

En uppföljare handlar om något som jag tror gått till såhär:

att de först drogar ned en kille och bakbinder hans armar för säkerhets skull och även tejpar för munnen.

De armar - rättare sagt de händer man ser - tillhör en annan person, för det är filmat så. Det är vad jag tror. Det kan ju också vara så att han redan har dött precis innan likstelhet inträtt. Sedan hugger denne person isär pungen mot en skärbräda och plockar ut testiklarna och så hugger han även av pitten.

Påminner lite i perversion om de filmer som lär ha spelats in i Afrika där västeuropéer (främst) betalade byborna för att få sätta på små barn bakifrån, samtidigt som de dränkte dem i en tunna framför. En kvinna berättade för amerikansk tv för knappt 10 år sedan, har jag hört, att en fet tysk betalat den fattiga bykvinnan extra om hon själv filmade när han satte på och dödade hennes spädbarn. Hon gjorde det för pengarna.

Har inte sett reportaget på egen hand, men bara hört det från en som säger sig ha sett det.

😆

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Är "cupchicks" också känd som "2 girls 1 cup"? I så fall har Dingbats sett den och jag har hört talas om den och jag tänker itne se den. Framförallt inte när jag äter. 😆

Japp.

den är galen den filmen.

Speciellt till morgonmackan.:s

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...