Kill All Autotuner Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 .......helt frivillig tar jag risken att bli idiotförklarat Har trixat och svurit , men inte kommit på något sätt att adressera Windows media Player , andra ljuduppspelare , DVD , Cd:n etc till mitt externa USB-Ljudkort så jag kan njuta av riktigt bra ljud. Blir det till att fortsätta med det 25 öres inbyggda ljudkortet i lappisens hörlursutgång till mixern ??? Har Laptop med XP.
Shadows Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Kontrollpanalen -> Ljud -> Ljudenheter -> Uppspelning av ljud
Kill All Autotuner Postat 15 oktober 2004 Trådstartare Postat 15 oktober 2004 Jo, men det har jag gjort.....valde mitt ljudkort, startade om ....ingenting hände .
Straka Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Vad har du för ljudkort? Jag har ett M-Audio USB Duo och om jag vill använda det till systemljud måste jag öppna M-Audio kontrolpanelen och välj MME drivrutinen...
Kill All Autotuner Postat 15 oktober 2004 Trådstartare Postat 15 oktober 2004 Jag har ett ESI U24 (usb) Det kanske kan vara svaret då 😉 Ska testa att ställa om kortet till MME ,just nu är den ju på ASIO. Fast då måste jag nog åka hem först 🙂 . Tack för tipset !
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.