Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Heter Achillea och är 18 år. skriver en hel del egen musik.

Nu vill jag komma i kontakt med någon som har en studio. Gärna i närheten av göteborg (typ västra götaland iaf : ) )

Där jag kan spela in mina låtar.

Vore kul med ett sammarbete !

Mvh Achillea

Annons
Postat
Hej!

Nu vill jag komma i kontakt med någon som har en studio. Gärna i närheten av göteborg (typ västra götaland iaf : ) )

Mvh Achillea

Hallå!

Jag har en studio i skåne om det är intressant? I så fal, hör av dig (fredderico@hotmail.com)

Postat
Hej!

Mvh Achillea

Hallå!

Jag har en studio i skåne om det är intressant? I så fal, hör av dig (fredderico@hotmail.com)

Gärna i närheten av göteborg (typ västra götaland iaf)

Hehe

Liten bit o åka för henne tror jag:P

Postat

På brewhouse (förbi scnadinavium) finns ljudteknikerutbildning (eller vad den heter), där kanske du kan hitta någon som vill spela in dig som ett skolarbete, kan ju bli mycket billigare då och behöver inte bli sämre ljud för det. Bara en tanke jag hade.

MVH

Anders

• 4 veckor senare...
tigerpaws (oregistrerad)
Postat

Hej Achillea!

Du är välkommen till vår alldeles nybyggda studio i Alingsås, 35 minuter från Göteborgs centrum. Vi är två utbildade producenter som kan hjälpa dig med att både spela in, arrangera och "förbättra" dina låtar.

Det är bara att ringa mig eller slänga iväg ett sms på 0735-280280, så snackar vi om det

Ha de gott så länge,

Hälsningar Jon

Hej!

Mvh Achillea

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.