Plus o Minus Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 (redigerat) jag tror att Nattvaktaren va ett multipelt alias *blottar strupen* 😕 äsh, det fanns inget multipelt med nattvaktaren. ///minus Redigerat 27 augusti 2005 av Plus & Minus
Plus o Minus Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hmm fins det ett alias som är flera personer? 😕😉 självfallet! se bara på oss 😛 ///plus & minus
Stinkey (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Det enda man måste ha om man har personlighetsklyving är medicin.
Per_a_55 Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Schizofren är jag bara i verkliga livet! Här är jag bara jag (hm, vem av oss är jag då?)
Piccazzo Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 (redigerat) Ett musik forum på svenska precis som det här men mycket o proffsigare.. www.musikforum.tk säger jag bu till kasst forum... Tyvärr men det var nog det mest ointeresanta Forum jag vart på.. Ps...Bara ett Alias .... DS... Dock något kluven ibland .. Redigerat 21 september 2005 av Piccazzo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.