Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Theo heter jag, och jag och min syrra ska starta ett punk rock band.

Vi är 17 och 20år. Och nu söker vi trummis, elgittarist och basist!

Hör av dig om du finner intresse! Vi söker seriösa bandmedlemmar som älskar att spela/repa och vill göra det ofta!

Mvh ett nystartande punk/rock band! 😆

Annons
Postat

Hör av dig om du finner intresse! Vi söker seriösa bandmedlemmar som älskar att spela/repa och vill göra det ofta!

Mvh ett nystartande punk/rock band! 😕

Hej!

Är en kille på 18 år som spelat trummor i drygt 8 år. Jag skulle kunna tänka mig att vara er trummis! Bor i Varberg. Har även spelat lite gitarr och bas i ett år nu. Älskar att spela musik och jag är motiverad då att syssla med musik är min dröm.

Postat

Mvh ett nystartande punk/rock band! 🙁

Hej!

Är en kille på 18 år som spelat trummor i drygt 8 år. Jag skulle kunna tänka mig att vara er trummis! Bor i Varberg. Har även spelat lite gitarr och bas i ett år nu. Älskar att spela musik och jag är motiverad då att syssla med musik är min dröm.

Hade vart skoj att få träffa dig och diskutera ev samarbeten.

Vi funderar på vart man kan vara och repa, antingen får vi fixa en plats här eller om du känner till något ställe man kan vara på. Just nu är vi en sånerska en growlare, en ev basist. Så en trummis och elgitarrist är precis vad som behövs.

Givetvis kan du ju inte spela både och samtidigt men du får ju välja själv isåfall vad du tycker är roligast.

Går du på ps också?

Mvh Theo

Postat

Ja, jag går på ps, vi kanske kan träffas nästa vecka eller nåt. Maila ditt mobil nummer till mig (Solidcae34@hotmail.com) så ringer jag upp dig

Postat

Mvh ett nystartande punk/rock band! 😄

Hej!

Det skulle vara kul att starta upp ett band. Jag spelar gitarr och har gått i kurser av och till, men jag skulle inte vilja utnämna mej som bäst direkt. Jag är energisk och livilg och har ideer. Vill gärna lära mig mer också. Jag har länge velat starta band, men ingen i min kompis-krets vill, så jag ger mej ut på egen hand! Vad har ni för musik-favoriter?

mvh heidi / Mandarin_502@hotmail.com

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.