Nudel af Ludenben Postat 15 oktober 2004 Dela Postat 15 oktober 2004 đ NĂ„gon som vet? Jag fĂ„r meddelandet "The requested URL /xxxxxx.mp3 was not found on this server." Men jag ser ju att den Ă€r dĂ€r!!! Html-kodningen Ă€r inte fel - De andra mp3orna funkar. Det Ă€r inte fullt pĂ„ servern... ... jag fattar inget! đ Jag har hemsida frĂ„n Telia och anvĂ€nder WS_FTP... Oerhört tacksam för svar / af Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Davidooz Postat 15 oktober 2004 Dela Postat 15 oktober 2004 skulle nog se över kodning! noga med stora Ä smÄ bokstÀver samt mellanrummen i lÀnken... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Nudel af Ludenben Postat 15 oktober 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 15 oktober 2004 đ ... har testat stavning... Ă€ndrat stavning... bytt namn... uploadat igen... inget funkar... De andra lĂ€nkarna ser typ likadanna ut o de funkar fint... <A HREF="Graccobank.mp3"><B>"FrĂ„ga Graccobank"</B></A> ska det vĂ€l inte vara nĂ„gra fel pĂ„? Mp3 filen heter exakt Graccobank.mp3 o ligger i huvudfoldern... NĂ„gra andra förslag? OBS: LĂ€nkern funkar pĂ„ min dator... men inte pĂ„ webben... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nudel af Ludenben Postat 15 oktober 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 15 oktober 2004 đ HOLY SHIT!!! NU FUNKAR DET!!! ...men va Juan gjorde jag igentligen... Surt nĂ€r man inte ens kan lĂ€ra nĂ„got frĂ„n sina misstag... men jag njuter Ă€ndĂ„. đ Davidooz: Tack iallfall! / af Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 15 oktober 2004 Dela Postat 15 oktober 2004 Ett trix kan vara att hÄlla in ctrl och uppdatera sidan (medans man hÄller ctrl nedtryckt). Annars finns en risk att instÀllningarna inte uppdateras, och det blir dem gamla instÀllningarna ÀndÄ. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 oktober 2004 Dela Postat 15 oktober 2004 Kanske ligger pÄ en Unix/Linux server med case-sensitiva filnamn... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.