Jump to content
Annons

Hemsideproblem!

Nudel af Ludenben

Recommended Posts

🙂 NĂ„gon som vet?

Jag fÄr meddelandet "The requested URL /xxxxxx.mp3 was not found on this server." Men jag ser ju att den Àr dÀr!!! Html-kodningen Àr inte fel - De andra mp3orna funkar. Det Àr inte fullt pÄ servern...

... jag fattar inget! 😄

Jag har hemsida frÄn Telia och anvÀnder WS_FTP...

Oerhört tacksam för svar / af

Dela pÄ andra sajter

Annons

🙂 ... har testat stavning... Ă€ndrat stavning... bytt namn... uploadat igen... inget funkar... De andra lĂ€nkarna ser typ likadanna ut o de funkar fint...

<A HREF="Graccobank.mp3"><B>"FrÄga Graccobank"</B></A> ska det vÀl inte vara nÄgra fel pÄ? Mp3 filen heter exakt Graccobank.mp3 o ligger i huvudfoldern...

NÄgra andra förslag?

OBS: LĂ€nkern funkar pĂ„ min dator... men inte pĂ„ webben... 😄

Dela pÄ andra sajter

Ett trix kan vara att hÄlla in ctrl och uppdatera sidan (medans man hÄller ctrl nedtryckt).

Annars finns en risk att instÀllningarna inte uppdateras, och det blir dem gamla instÀllningarna ÀndÄ.

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.