Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ser att Studio forum för en liten stund sedan kom över en liten magisk gräns som vi aldrig har gjort tidigare: över 400 samtidiga på sajten (räknat inom 15 minuter).

Eller 405 för att vara exakt 🙂

Passar på att upprepa min käpphäst om att anmäla inlägg som går emot forumreglerna, vilket är extra viktigt när forumet fortsätter att växa!

Annons
Postat

Gällande anmälningar, så citerar jag ett tidigare inlägg som förtydligar:

Om några börjar trampa på varandra så är det inte bara de som blir lidande, utan alla andra som "tvingas" se på vad som händer när en tråd förlorar sin relevans. Det ger känslan av att forumet i sig inte är en trevlig plats att hålla till på och alla, jag menar alla, blir förlorare.

Därför ska man hålla interna diskussioner via PM, samt anmäla när något går över gränsen i forumtrådar. Det är den enkla regeln som har funnits sedan forumet startade och som har visat sig vid flera tillfällen också är den enda framkomliga vägen.

För det är en omöjlighet för mig eller andra eventuella moderatorer att hänga med i alla hörn av alla trådar varje dag. Det faller på sin egen orimlighet i mängden inlägg varje dag.

[...]

Studio forum är inte ett Lunarstorm där man får säga vad man vill utan att tänka på konsekvenser, eller strunta i forumreglerna. Studio forum ska vara en trevlig plats att komma till för kunskapsutbyte. Det är och ska vara en kunskapsbank. Inte en plats för personangrepp. Då lämnar jag hellre sajten till dess öde, för det är inget jag ställer upp på - tro mig.

Avslutar med en vältajmad länk till Forumreglerna för den som är ny och känner sig osäker. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.