musicproject (oregistrerad) Postat 10 mars 2008 Postat 10 mars 2008 (redigerat) Jag söker några producenter/co-writers som kan tänka sig att producera låtar ihop. I samarbetet så har jag tänkt mig att vi ska göra hälften var. Jag producerar inte själv, utan Jag skriver texter, sång melodier samt att jag sjunger. Genren jag vill göra är elektronisk dans, dance/pop och electropop. Ni som är intresserade av ett samarbete ska självklart vara seriösa och proffesionella , Musik är min stora passion och jag kommer att satsa mycket på den. Låtarna vi göra tillsammans ska pitchas till förlag och skivbolag runtom i Sverige och i övriga världen. Jag bor i Göteborg och har ca. 150 låtar liggande, Du ska helst bo i Göteborg eller i närheten, men det är inget måste, vi kan köra över Internet. Så om någon där ute har några instrumentaler som jag kan lägga text/sång på så är det bara att Höra av sig. Ni kan skicka iväg ett mail till mig på: :musicproject77@hotmail.com Hör av er! Mvh Nellie Redigerat 10 mars 2008 av musicproject
Piccazzo Postat 10 mars 2008 Postat 10 mars 2008 Låter interesant men jag skickar oftast inga låtar utan att fått en smakprov på hur du låter och hur dina texter är och jag tror att många här har samma åsikt. Så om du lägger upp en låt här eller en länk till en låt kommer du troligtvis få bättre respons.
sony Postat 17 mars 2008 Postat 17 mars 2008 Jag söker några producenter/co-writers som kan tänka sig att producera låtar ihop.I samarbetet så har jag tänkt mig att vi ska göra hälften var. Jag producerar inte själv, utan Jag skriver texter, sång melodier samt att jag sjunger. Genren jag vill göra är elektronisk dans, dance/pop och electropop. Ni som är intresserade av ett samarbete ska självklart vara seriösa och proffesionella , Musik är min stora passion och jag kommer att satsa mycket på den. Låtarna vi göra tillsammans ska pitchas till förlag och skivbolag runtom i Sverige och i övriga världen. Jag bor i Göteborg och har ca. 150 låtar liggande, Du ska helst bo i Göteborg eller i närheten, men det är inget måste, vi kan köra över Internet. Så om någon där ute har några instrumentaler som jag kan lägga text/sång på så är det bara att Höra av sig. Ni kan skicka iväg ett mail till mig på: :musicproject77@hotmail.com Hör av er! Mvh Nellie Hej vore kul o testa o kanske lyssna på nått du har gjort ... Hör av dig på thomasberglund_3@hotmail.com eller adda mig på msn... juno-d_80@hotmail.com MVhThomas
phillee Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Är också sugen på att höra nått du gjort. lägg till mig på msn så kan jag skicka över lite produktioner så får du se om det är nått som passar. philip_ivarsson@yahoo.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.