prsk Postat 8 mars 2008 Postat 8 mars 2008 Söker någon som har rösten, för ett samarbete. Kolla in min MYSPACE för att lyssna på ett gäng instrumentaler. Hoppas någon nappar och skriver i tråden eller drar iväg ett mail till beatsbyprsk@gmail.com 🙂 MVH Alex
Sarita (oregistrerad) Postat 8 mars 2008 Postat 8 mars 2008 Jag har rösten... men vad är det egentligen ni söker? och var håller ni hus...?
prsk Postat 8 mars 2008 Trådstartare Postat 8 mars 2008 Jag har rösten... men vad är det egentligen ni söker? och var håller ni hus...? Hej! Det är inte vi utan bara jag faktiskt, och jag är ute efter någon sångeska först och främst som kan lägga sjysta vocals med lite riv i.. Jag är inte ute efter att tjäna några pengar eller släppa något utan detta är bara ett hobbyprojekt för min del, men om någon skulle vilja göra något med låten när den är klar så fine 😕 Jag finns i Stockholm först och främst från och med nästa vecka men även i Norrköping. Inspelning kan ske t.ex. i din egen studio om du har tillgång till det eller så träffas man och hyr då jag inte har tillgång till studio för inspelning. Om du undrar över något mer så fråga på! Skulle även vara kul att göra något du gjort tidigare, du får gärna länka eller skicka privat meddelande MVH Alex
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.