One night in The Trance Postat 14 oktober 2004 Dela Postat 14 oktober 2004 (redigerat) 😆 oj nåt blev fel, jag lägg upp låten igen när jag klart med det 🙁 Redigerat 14 oktober 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 oktober 2004 Dela Postat 14 oktober 2004 Är Tong_FaH ditt andra artistnamn? .. och varför inte använda det namnet här på forumet? Musiken då: det låter som SKA-musik på syra i ett snabbare tempo... Jag fick inga direkta vibbar av det där.. tyvärr, men det kanske kan utvecklas till något Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 14 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 14 oktober 2004 Ville också byta till Tong_Fah, men vet inte hur man gör, 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 oktober 2004 Dela Postat 14 oktober 2004 Ville också byta till Tong_Fah, men vet inte hur man gör, 😆 Skicka ett PM till Olsberg ( Studiotidningens Konung och tillika Moderator )..det brukar gå på 5 röda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 14 oktober 2004 Dela Postat 14 oktober 2004 Tong Fah klingar thai i mina öron. Det finns en skitbra artist från Thailand som heter Thong Chai. Är ni släkt, måntro? //Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 14 oktober 2004 Dela Postat 14 oktober 2004 Tong Fah klingar thai i mina öron. Det finns en skitbra artist från Thailand som heter Thong Chai. Är ni släkt, måntro? //Nemo Eller är du släkt med herr Pung i Skärholmen? Hans brorsa, Tungh Pung, bor för övrigt i Malmö. Han har numera hemligt nummer. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2004 Dela Postat 16 oktober 2004 Skarpnäck - herr Nattvaktare, Skarpnäck. //Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 16 oktober 2004 Dela Postat 16 oktober 2004 (redigerat) Tong Fah klingar thai i mina öron. Det finns en skitbra artist från Thailand som heter Thong Chai. Är ni släkt, måntro? //Nemo Eller är du släkt med herr Pung i Skärholmen? Hans brorsa, Tungh Pung, bor för övrigt i Malmö. Han har numera hemligt nummer. 😆 Det fanns nån snubbe i GBG som hette Tam Pong Lam. Andra intressanta från en gammal gula sidorna cd är att det finns en Milosevic och han heter Slobodan. Flertalet Josef Stalinn o.s.v. Dessvärre ingen Hitler 😉 Redigerat 16 oktober 2004 av Shadows Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 16 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2004 (redigerat) ha ha, jag skulle vara rik nu om jag e släkt med Tong Chai 😄 han e thailand hjärta typ, jätte känns atris, människorna i thailand avgudar honom 😄 Herr Pung? he he, känna inte honom tyvär, Redigerat 17 oktober 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 Lågt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 17 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 17 oktober 2004 (redigerat) Till Twilight_Zound- Vad menar du med lågt? Redigerat 17 oktober 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 Flertalet Josef Stalinn o.s.v. Dessvärre ingen Hitler 😄 En kille på jobbet påstår att det skall finnas en i småland boende Siw Heil. Smäller ganska högt tycker jag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pepsmann Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 Elakt namn! Enligt en polare så hade han en klasskompis som hette ANN AHL. Tragikomik på hög nivå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 Det finns även ett antal Egon Norén i katalogen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 http://privatpersoner.eniro.se/query?first...=&advanced=&ax= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.