Jump to content
Annons

metronom funkar inte med asio multimedia drivers


sladdrulf (oregistrerad)

Recommended Posts

sladdrulf (oregistrerad)

tjo, jag har ett problem.

när jag valt mina drivrutiner(asio multimedia driver) inne i cubase sx3 så hör jag inget klick. däremot hör jag klicket när jag byter drivrutiner till asio multimedia driver full suplex, jag får dock ingen insignal på kanalerna.

hur ska jag göra?

hjälp fifan!!! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tja,

här är ett sånt där tråkigt svar men har du inget riktigt ljudkort? Det kostar en spottstyver jämfört med vad du betalat för SX3...Man blir ju misstänksam.

Link to comment
Dela på andra sajter

sladdrulf (oregistrerad)
Tja,

här är ett sånt där tråkigt svar men har du inget riktigt ljudkort? Det kostar en spottstyver jämfört med vad du betalat för SX3...Man blir ju misstänksam.

misstänksam för vad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

här är ett sånt där tråkigt svar men har du inget riktigt ljudkort? Det kostar en spottstyver jämfört med vad du betalat för SX3...Man blir ju misstänksam.

misstänksam för vad?

För att det är nåt lurt med SX3-licensen eftersom du lagt 8000 på den men inte köpt nåt ljudkort. Finns ju betydligt billigare Cubaseversioner om man är nybörjare. Men men, jag ska inte spekulera. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

här är ett sånt där tråkigt svar men har du inget riktigt ljudkort? Det kostar en spottstyver jämfört med vad du betalat för SX3...Man blir ju misstänksam.

misstänksam för vad?

För att det är nåt lurt med SX3-licensen eftersom du lagt 8000 på den men inte köpt nåt ljudkort. Finns ju betydligt billigare Cubaseversioner om man är nybörjare. Men men, jag ska inte spekulera. 😎

Välkommen till tvåtusentalet då 90% av alla laddar ner sina program vilket denna kille förmodligen har gjort.

Såna här program är svindyrt, vill man ha det då så vad gör det då om man tankar det? Man hade ändå inte köpt det eftersom det är så dyrt. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

och så tar vi och läser forumreglerna...

Den regeln jag bröt mot nu var väl att jag inte höll mig till ämnet (å andra sidan gör ju du det också). Menar du "3. Inga olagliga eller stötande inlägg eller länkar." så har du tyvärr fel, jag har inte berättat för någon hur man bär sig åt för att bruka piratkopierat material och inte uppmanat någon till det heller. Jag sa bara att killen förmodligen har tankat program, det är som att säga att en pedofil _förmodligen_ har barnporr på datorn. Det är inte olagligt att säga det, men olagligt att ha det. Men nu vet vi ju inte heller om han har tankat programmet, sa bara vad jag antog.

Iofs så är ju barnporr "mer" olagligt än att tanka program, då det som är olagligt är att dela ut.

Hade det stått i reglerna "all diskussion om nedladdning är otillåten" hade jag däremot inte sagt något.

Har jag fel någonstans så påpeka det gärna, isånafall ber jag mycket om ursäkt.

Redigerat av Alex-n
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...