dykun (oregistrerad) Postat 3 mars 2008 Postat 3 mars 2008 Tänker inte bli långrandig, men en kort presentation är ju på sin plats här 😉 Liksom er alla har jag ett stort intresse för ljud- och musikskapande. Började spela piano vid sju års ålder och kom igång med Cubase 1.0 på min Atari 1040ST i slutet av 80-talet. Läser för närvarande ämnet Interaktiv ljuddesign som spänner över ett brett fält: från ljudets och musikens matematik och fysik till utvecklande av mjukvara. Jag använder bl.a. ljudprogrammet Max/MSP en hel del, som är en grafisk programmeringsmiljö för musik, ljud och multimedia. Ta gärna en titt på två av mina senaste projekt, Toncolarium och MA-trix. Visit My Website
bozar Postat 3 mars 2008 Postat 3 mars 2008 Välkommen, tog en titt på din hemsida och kan inte säga att jag fattade så mycket, antar du kan mer än mig om vågrörelselära 😛 . Ska bli intressant att höra vad för låtar du lägger upp för några låtar blir det väl 😉 .
Anders F Postat 3 mars 2008 Postat 3 mars 2008 Gick in på sidan, COOLT! 😉 Välkommen hit vet ja!!! MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.