Jon Rinneby Postat 3 mars 2008 Postat 3 mars 2008 (redigerat) Hej vänner. Tänkte bara meddela att jag är färdig med min första fullängdare. Lyssna gärna på låtarna här Jon Rinneby Musiken kan enkelt beskrivas som drömsk-melankolisk-pop. Skivomslaget kommer i veckan. Mycket nöje Redigerat 13 augusti 2013 av Yllet
berra_- Postat 3 mars 2008 Postat 3 mars 2008 Kommet tankas 😄 Ska bli kul att lyssna. Men fortfarande ingen "You didn't do your hair today" 😆 Liten besvikelse faktiskt 😉
Jon Rinneby Postat 3 mars 2008 Trådstartare Postat 3 mars 2008 Tackar tackar. Berra, jag blev aldrig riktigt nöjd med den låten 🙂 Men kul att du gillar den Ha de fint!
Jon Rinneby Postat 4 mars 2008 Trådstartare Postat 4 mars 2008 Tänkte bara påminna er om skivan, och lämna gärna en kommentar. mvh Jon
Matthew L Postat 4 mars 2008 Postat 4 mars 2008 Låter spännande 😄 En undran bara; kan du inte fixa en zip-fil så man slipper ladda alla låtar var för sig? (man är ju bekväm 😆 ) Jag tror det kan göra att fler laddar ner den.
Jon Rinneby Postat 4 mars 2008 Trådstartare Postat 4 mars 2008 Låter spännande 😆 En undran bara; kan du inte fixa en zip-fil så man slipper ladda alla låtar var för sig? (man är ju bekväm 😲 ) Jag tror det kan göra att fler laddar ner den. Done. Hela albumet
Chrille Postat 5 mars 2008 Postat 5 mars 2008 Hej! Fasen vad kul. Jag har alltid uppskattat den musik du postat här i olika sammanhang, känns genomgående väldigt genomtänkt och välgjort. Ska lyssna med spänning och återkommer om ett tag med intryck och synpunkter! Bra initiativ! 😛
Jon Rinneby Postat 5 mars 2008 Trådstartare Postat 5 mars 2008 Nerladdad. Lyssnar. Trevligt. Det värmer 😑
Daniel H Postat 5 mars 2008 Postat 5 mars 2008 Har lyssnat på hela albumet nu och gillar definitivt vad jag hör. Bra låtar som är bra producerade.
Jon Rinneby Postat 16 april 2008 Trådstartare Postat 16 april 2008 Hej vänner. Tänkte bara meddela att jag är färdig med min första fullängdare. Lyssna/ladda gärna ner låtarna från http://jon.rinneby.se/music.html Musiken kan enkelt beskrivas som drömsk-melankolisk-pop. Skivomslaget kommer i veckan. Mycket nöje
Rabieshund Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Är inne på andra låten.. Låter mycket bra 😲 Inspirerande grejer, jag kommer säkert råka sno nåt nån dag haha.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.