Jump to content
Annons

Ställ för gitarrcombo, var?

Recommended Posts

Jag skulle vilja ha ett ställ till min Laney VC30-combo. På golvet blir det lite för mycket bas plus att jag hellre skulle vilja ha högtalaren mer i öronhöjd.

Var kan jag köpa ett till min 1x12-combo? En vanlig pall/bänk skulle fungera jättebra men jag har inte hittat någon passande. Någon meters höjd är väl ungefär vad jag letar efter.

Dela på andra sajter

Annons
maart (oregistrerad)
Jag skulle vilja ha ett ställ till min Laney VC30-combo. På golvet blir det lite för mycket bas plus att jag hellre skulle vilja ha högtalaren mer i öronhöjd.

Var kan jag köpa ett till min 1x12-combo? En vanlig pall/bänk skulle fungera jättebra men jag har inte hittat någon passande. Någon meters höjd är väl ungefär vad jag letar efter.

Kan tänka mig att det är något sånt HÄR du är ute efter. Vet att de går att få tag på i Sverige också men har tyvärr inte hittat något ställe som säljer dem (har dock inte letat så mycket).

Dela på andra sajter

Kan tänka mig att det är något sånt HÄR du är ute efter. Vet att de går att få tag på i Sverige också men har tyvärr inte hittat något ställe som säljer dem (har dock inte letat så mycket).

såg ut lite som ett K&M stativ, så Luthman eller Thomann lär ha det..

Dela på andra sajter

såg ut lite som ett K&M stativ, så Luthman eller Thomann lär ha det..

jag tyckte det verkade vara detta märket.

MVH

Anders

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Tänkte själv skaffa ett Standback för att ha på spelningarna men du kanske behövde ett som var mer upphissat. Standback kommer till Thomann i mitten av april.

Standback finns på Jam. I alla fall sist jag kollade.

Mäktigast i stan blir du ju med DET HÄR fast det var dyrt..

Redigerat av basshole
Dela på andra sajter

Tänkte själv skaffa ett Standback för att ha på spelningarna men du kanske behövde ett som var mer upphissat. Standback kommer till Thomann i mitten av april.

Standback finns på Jam. I alla fall sist jag kollade.

Mäktigast i stan blir du ju med DET HÄR fast det var dyrt..

Wiii!! Då behöver ju inte jag vänta heller, ju! 😉 Tackar ödmjukast för infon.

Dela på andra sajter

K&M skulle kunna fungera. Dom var dock inte särskilt snygga, och det vore en fördel om man kunde ställa in t.ex. pedalbordet under.

Det där Vox-stativet såg väldigt rätt ut. Kan man kanske köpa något liknande här hemma i Sverige? Det kanske kan heta tv-bänk eller något istället.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.