Jump to content
Annons

Man´s Ruin vill presentera sej !

Recommended Posts

MansRuin (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hejsan alla Studioforum medlemmar !

Jag hoppas att ni har plats för en till ...fastän att jag kanske tar lite mer plats än genomsnittet 😛

Har tittat in ibland eftersom jag köpt lite prylar till min hemmastudio, en ganska simpel och billig men dock en studio.

Spelade i band och var aktiv för ca 13-14 år sedan men sen dess har gitarren mest hängt på väggen och sjungt har man gjort i duschen eller i fyllan.

Har funderat länge på att ta upp musiken igen och som sagt samlat på mej lite prylar ...men nu gör jag slag i saken och ska byta ut poker-chips mot toner. Förhoppningsvis så kanske detta leder till något seriösare och ev. något sammarbete.

Ålder: 31

Civiltillstånd: Sambo

Bor: i villa i en by utanför Jönköping

🙂🙂🙂

Redigerat av MansRuin
Annons
MansRuin (oregistrerad)
Postat
Klart det finns plats!

Välkommen hit!! 🙂

MVH

Anders

Phuuu, tack !

Har ägnat en hel del tid med farsan att stå på Piren i V-Vik och fiskat strömming när jag var liten.

3-vlig stad !

Postat
Klart det finns plats!

Välkommen hit!! 🙂

MVH

Anders

Phuuu, tack !

Har ägnat en hel del tid med farsan att stå på Piren i V-Vik och fiskat strömming när jag var liten.

3-vlig stad !

Ja, en mycket trevlig stad. på sommaren blir det verkligen liv i staden. Jag har bara bott här nu i ett år, men en sådan skillnad i liv och rörelse från sommar till vinter har jag aldrig upplevt i en stad förr 🙂

MansRuin (oregistrerad)
Postat
Klart det finns plats!

Välkommen hit!! 🙂

MVH

Anders

Phuuu, tack !

3-vlig stad !

Ja, en mycket trevlig stad. på sommaren blir det verkligen liv i staden. Jag har bara bott här nu i ett år, men en sådan skillnad i liv och rörelse från sommar till vinter har jag aldrig upplevt i en stad förr 🙂

Varit där ett par gånger under visfestivalen med.

Riktigt skön stämning !

Var ett par år sedan sist men ska kolla programmet för i år...

Är Demian eller Sundström där så köper jag direkt !

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.