MansRuin (oregistrerad) Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 (redigerat) Hejsan alla Studioforum medlemmar ! Jag hoppas att ni har plats för en till ...fastän att jag kanske tar lite mer plats än genomsnittet 😛 Har tittat in ibland eftersom jag köpt lite prylar till min hemmastudio, en ganska simpel och billig men dock en studio. Spelade i band och var aktiv för ca 13-14 år sedan men sen dess har gitarren mest hängt på väggen och sjungt har man gjort i duschen eller i fyllan. Har funderat länge på att ta upp musiken igen och som sagt samlat på mej lite prylar ...men nu gör jag slag i saken och ska byta ut poker-chips mot toner. Förhoppningsvis så kanske detta leder till något seriösare och ev. något sammarbete. Ålder: 31 Civiltillstånd: Sambo Bor: i villa i en by utanför Jönköping 🙂🙂🙂 Redigerat 1 mars 2008 av MansRuin
MansRuin (oregistrerad) Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Klart det finns plats!Välkommen hit!! 🙂 MVH Anders Phuuu, tack ! Har ägnat en hel del tid med farsan att stå på Piren i V-Vik och fiskat strömming när jag var liten. 3-vlig stad !
Anders F Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Klart det finns plats!Välkommen hit!! 🙂 MVH Anders Phuuu, tack ! Har ägnat en hel del tid med farsan att stå på Piren i V-Vik och fiskat strömming när jag var liten. 3-vlig stad ! Ja, en mycket trevlig stad. på sommaren blir det verkligen liv i staden. Jag har bara bott här nu i ett år, men en sådan skillnad i liv och rörelse från sommar till vinter har jag aldrig upplevt i en stad förr 🙂
MansRuin (oregistrerad) Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Klart det finns plats!Välkommen hit!! 🙂 MVH Anders Phuuu, tack ! Har ägnat en hel del tid med farsan att stå på Piren i V-Vik och fiskat strömming när jag var liten. 3-vlig stad ! Ja, en mycket trevlig stad. på sommaren blir det verkligen liv i staden. Jag har bara bott här nu i ett år, men en sådan skillnad i liv och rörelse från sommar till vinter har jag aldrig upplevt i en stad förr 🙂 Varit där ett par gånger under visfestivalen med. Riktigt skön stämning ! Var ett par år sedan sist men ska kolla programmet för i år... Är Demian eller Sundström där så köper jag direkt !
Novembernatt Postat 3 mars 2008 Postat 3 mars 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.