amateur Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 (redigerat) Hej! Har försökt plöja igenom trådar här, men har inte kunnat hitta nåt användbart för mina problem. Har nyss instalerat Samplitude SE. Fört över spår från min portastudio till Dell dator via micingången. Det funkade bra. Sen pillrade jag tyvärr på: Options - Project properties - Mixer setup med syftet att kunna spela in stereo via line. Gick sedan tillbaka till mic. Funkar som vanligt, men nu adderas en viss mängd brus - men som endast hörs vid uppspelning! Jag vore väldigt tacksam om nåt proffs gav mig nån minut! (OBS Jag har ändrat i detta inlägg eftersom det egentligen innehöll två frågor, varav den ena nu är besvarad.) Redigerat 5 maj 2008 av amateur
amateur Postat 1 mars 2008 Trådstartare Postat 1 mars 2008 (redigerat) Kan man radera detta inlägg? Jag slog ihop två nämligen. Redigerat 1 mars 2008 av amateur
Linus Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 Start-menyn Kör Skriv: sndvol32 Klicka OK Alternativ-menyn Egenskaper Justera volymen för: Inspelning Klicka OK Kryssa för "Välj" på Line In-kanalen Koppla in i den blå kontakten
amateur Postat 1 mars 2008 Trådstartare Postat 1 mars 2008 Jag visste väl att detta var a piece of cake för somliga. Tack för att du tog dig tid, Linus!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.