halo Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 var i cubase sx3 ställer man in omfånget på pitch bend egentligen? det är säkert jättelätt men jag har inte lyckats hitta det =)
Dexter Postat 1 mars 2008 Postat 1 mars 2008 var i cubase sx3 ställer man in omfånget på pitch bend egentligen? det är säkert jättelätt men jag har inte lyckats hitta det =) Skulle tro att du snarare ställer det på din klaviatur. /Dex.
halo Postat 2 mars 2008 Trådstartare Postat 2 mars 2008 var i cubase sx3 ställer man in omfånget på pitch bend egentligen? det är säkert jättelätt men jag har inte lyckats hitta det =) Skulle tro att du snarare ställer det på din klaviatur. /Dex. jag har ingen klaviatur så det är lite svårt. kommer ihåg att man i en äldre version av cubase kunde ändra omfånget på pitch bend i programmet.
Lundin Postat 2 mars 2008 Postat 2 mars 2008 Pitchbend kan man redigera grafiskt i keyedit där det finns menyer för MIDIcc eller vadmannuvill, men pitchomfånget ställar man i respektive ljudalstrande enhet, vare sig det gäller en extern synt eller VSTi.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.