Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Ja, jag måste erkänna att då å då känner jag behovet att skjuta på saker (i dataspelets värld alltså..)

Men.. det stör mig så att jag hela tiden måste koppla in hörlurar i det interna ljudkortet då m-boxen inte vill funka ihop med dataspel....

Kan man lösa detta på något som helst sätt??

Ja, jag vet, M-boxen är inte gjord för spel, utan för musik!!

... men endå, fanns det en lösning hade det varit guld! ja menar, den har ju en vanlig WDM-driver ochså för man kan ju spela upp saker i t.ex mediaspelaren utan problem, borde ju nästan gå att få igång ljudet i dataspel å sånt oxå... eller???

Mvh

Limpan

Annons
maart (oregistrerad)
Postat
Hej!

Ja, jag måste erkänna att då å då känner jag behovet att skjuta på saker (i dataspelets värld alltså..)

Men.. det stör mig så att jag hela tiden måste koppla in hörlurar i det interna ljudkortet då m-boxen inte vill funka ihop med dataspel....

... men endå, fanns det en lösning hade det varit guld! ja menar, den har ju en vanlig WDM-driver ochså för man kan ju spela upp saker i t.ex mediaspelaren utan problem, borde ju nästan gå att få igång ljudet i dataspel å sånt oxå... eller???

Mvh

Limpan

Vilket OS kör du?

I XP kan du gå in i kontrollpanelen->ljud- och ljudenheter och ange vilket ljudkort du vill ha som default.

Postat (redigerat)
Hej!

Mvh

Limpan

Vilket OS kör du?

I XP kan du gå in i kontrollpanelen->ljud- och ljudenheter och ange vilket ljudkort du vill ha som default.

Gjort, hjälper inte...

Läste runt lite på digidesigns hemsida å läste att de rekommenderar ett annat "standard-ljudkort" om man vill ha till spel m.m.. så de verkar kört.. =(

EDIT: Kör PC, Win XP, =)

Redigerat av Limpan
maart (oregistrerad)
Postat
Gjort, hjälper inte...

Läste runt lite på digidesigns hemsida å läste att de rekommenderar ett annat "standard-ljudkort" om man vill ha till spel m.m.. så de verkar kört.. =(

EDIT: Kör PC, Win XP, =)

Skumt... jag kör Digi002 Rack i XP, och det går att sätta som standardkort... mystiskt :s

drloop (oregistrerad)
Postat

Ett USB headset med mick is the shit for gaming.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.