sp0ven (oregistrerad) Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Jag har ett Motu 896HD och en mackimixer 16:8 Jag vill skicka ut 16 kanaler från ljudkortet. Då måste jag ha ett adat-interface. Vilket ska jag välja? Tacksam för svar! MvH Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 jag har haft bra erfarenheter av alesis ai3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
J.Westling Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 High end = Lynx aurora + Adat Kort Low end = Digimax FS Bada mycket bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maart (oregistrerad) Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Håller med Bobogura, Presonus Digimax FS är grymt prisvärt. 6300:- ungefär från Thomann (+frakt). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sp0ven (oregistrerad) Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Tackar för tipsen! Har hittat ett Digidesign adat bridge för 1500:- Är det något att ha? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.