Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan har precis skaffat mig en X station och har lite problem. Först undrar jag hur synthdelen används i Ableton. Sen oxå Hur får jag fabriksinställer jag den igen.?? För just nu funkar inte synthdelen som den skall. Typ kan jag bara ändra vissa parametrar men inte envelopen då står det "No Control" på den blåa displayen

Annons
Mollin (oregistrerad)
Postat
Sen oxå Hur får jag fabriksinställer jag den igen.?? För just nu funkar inte synthdelen som den skall. Typ kan jag bara ändra vissa parametrar men inte envelopen då står det "No Control" på den blåa displayen

Borde inte det stå i manualen? :rolleyes: Det där med fabriksinställningarna?

Postat
Sen oxå Hur får jag fabriksinställer jag den igen.?? För just nu funkar inte synthdelen som den skall. Typ kan jag bara ändra vissa parametrar men inte envelopen då står det "No Control" på den blåa displayen

Borde inte det stå i manualen? 😮 Det där med fabriksinställningarna?

Köpte den på Jam men fick inte med nån manual 🙁 pga att den varit i ett "butiks exemplar" så fick den då oxå billigare

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.