Audiorent Postat 28 februari 2008 Dela Postat 28 februari 2008 Via en protoolsgrupp på facebook hitta jag en länk till en studio i Sydafrika. En Protoolsstudio med en högst medioker utrustningslista. Att ens ha med en AKG D3800 (dynamisk halvkass mic) på miclistan! Det har ju knappast en amatörstudio i Sverige. Hoppa därför högt när jag såg deras prislista. Dock får man ju med en Safari i deras pluspaket. Funderar på vad jag kan erbjuda som extra lockbete. Kanske en Älgexpedition eller guidad tur hos en lokal minkfarmare. 😆 TEATIME STUDIOS Nu förstår jag varför jag får en massa mail från afrikanska musiker som vill spela in hos mig 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 28 februari 2008 Dela Postat 28 februari 2008 PLATINUM PACKAGE: week (14 hour day) Suite at five star hotel Plus 3 Day Cape Town visit (3 extra days) Luxury accommodation in Cape Town Private jet flight to and from Cape Town US $120,000 jiiiisses! 🥰 galet jävla mkt pengar för fjorton dar.. undrar om de har några kunder?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Audiorent Postat 28 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2008 PLATINUM PACKAGE: week (14 hour day) Suite at five star hotel Plus 3 Day Cape Town visit (3 extra days) Luxury accommodation in Cape Town Private jet flight to and from Cape Town US $120,000 jiiiisses! 🥰 galet jävla mkt pengar för fjorton dar.. undrar om de har några kunder?? Nja priset är per vecka + 3 dagars extra Safari 😉 Om man nu kan lägga så mycket pengar vill man då inte ha en studio som är "Top-of-the-line" ??? Dessutom ser man ju inte så mycket av själva studiorummen på bilderna.... Kanske skulle öppna upp en studio där nere och bara ta 119,000 $.... Jag skulle ju få alla kunderna då ! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stegrarn Postat 28 februari 2008 Dela Postat 28 februari 2008 Annars kan man ju skaffa en ganska schysst studio själv för dom slantarna.. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DuckHunt Postat 28 februari 2008 Dela Postat 28 februari 2008 Det 5-stjärniga hotellet kanske har en nattavgift på 14000 kr 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
puffra Postat 28 februari 2008 Dela Postat 28 februari 2008 lokalerna och hotellet såg ju sjukt fräscht ut iallafall! (av det lilla man såg att döma) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.