Jump to content
Annons

Spela in nästa skiva i Sydafrika kanske !

Audiorent

Recommended Posts

Via en protoolsgrupp på facebook hitta jag en länk till en studio i Sydafrika. En Protoolsstudio med en högst medioker utrustningslista. Att ens ha med en AKG D3800 (dynamisk halvkass mic) på miclistan! Det har ju knappast en amatörstudio i Sverige. Hoppa därför högt när jag såg deras prislista. Dock får man ju med en Safari i deras pluspaket. Funderar på vad jag kan erbjuda som extra lockbete. Kanske en Älgexpedition eller guidad tur hos en lokal minkfarmare. 😆

TEATIME STUDIOS

Nu förstår jag varför jag får en massa mail från afrikanska musiker som vill spela in hos mig 🥰

Dela på andra sajter

Annons
PLATINUM PACKAGE:

week (14 hour day)

Suite at five star hotel

Plus 3 Day Cape Town visit (3 extra days)

Luxury accommodation in Cape Town

Private jet flight to and from Cape Town

US $120,000

jiiiisses! 🥰 galet jävla mkt pengar för fjorton dar.. undrar om de har några kunder??

Dela på andra sajter

PLATINUM PACKAGE:

week (14 hour day)

Suite at five star hotel

Plus 3 Day Cape Town visit (3 extra days)

Luxury accommodation in Cape Town

Private jet flight to and from Cape Town

US $120,000

jiiiisses! 🥰 galet jävla mkt pengar för fjorton dar.. undrar om de har några kunder??

Nja priset är per vecka + 3 dagars extra Safari 😉

Om man nu kan lägga så mycket pengar vill man då inte ha en studio som är "Top-of-the-line" ???

Dessutom ser man ju inte så mycket av själva studiorummen på bilderna.... Kanske skulle öppna upp en studio där nere och bara ta 119,000 $.... Jag skulle ju få alla kunderna då ! 😆

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.