Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjabba!!

Jag ska snart köpa nytt ljudkort, då det plötsligt slog mig att man kanske skulle kolla lite mer på utländska sajter. Och eftersom att dollarn är så extremt billig just nu så började jag leta efter amerikanska sajter, och kom snabbt in på ett företag som heter Gigasonic (Gigasonic.com). I nuläget är deras priser grymma ( PreSonus Firestudio Project som jag är intresserad av kostar dryga 3000 ex. frakt och ev. moms !), men jag är så osäker på hur mycket allt kommer att kosta och hur bra service de har etc.

Nu undrar alltså jag, är det någon som har handlat från dem eller något annat amerikanskt företag och har något att dela med sig?

Mvh / Bodin

Redigerat av TacoBodin
Annons
Postat
Finns flera "billiga", men se till att söka på "moms" "tull" och liknande här på forumet innan du handlar. Har postats massor i ämnet som är värt att veta.

Okej, tack så mycket 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.