krissman Postat 14 mars 2008 Trådstartare Postat 14 mars 2008 Idag har vi varit och hämtat mixerbordet i Stockholm. Det var väldigt fint, men även väldigt tungt att bära... Men nu har vi fått in det i lokalen iallafall. Synd att vi inte kan koppla in det med detsamma bara. Ska försöka ta lite bättre bilder imorgon när det är lite ljusare och med bättre kamera. Nu ska jag läsa manualen. 🙂
Lilleman Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Idag har vi varit och hämtat mixerbordet i Stockholm. Det var väldigt fint, men även väldigt tungt att bära... Men nu har vi fått in det i lokalen iallafall. Synd att vi inte kan koppla in det med detsamma bara. Ska försöka ta lite bättre bilder imorgon när det är lite ljusare och med bättre kamera. Nu ska jag läsa manualen. 😛 Fräckt, då finns det 2 Otari-bord i grannskapet... 🙂
krissman Postat 15 mars 2008 Trådstartare Postat 15 mars 2008 Fräckt, då finns det 2 Otari-bord i grannskapet... 😄 Haha, det finns ju faktiskt tre stycken då. Gamla Mariann-bordet som ju bara har flyttat till en annan studio, och ett annat med samma ägare en liten bit utanför staden. /k
krissman Postat 19 mars 2008 Trådstartare Postat 19 mars 2008 Sådär, nu börjar det gå framåt i rivningen, och man börjar även se ett slut på just den delen av arbetet. Vi har äntligen börjat riva taket i stora inspelningsrummet/golvet i rummet över stora inspelningsrummet (så att vi får ännu högre till tak). Ungefär en tredjedel är väl borta, så vi räknar med att iallafall bli klara med det denna veckan. Inte så bra bilder kanske, men det vara ganska mörkt när jag tog dom. Här ser man lite av hålet som är i taket just nu. Och så här ser det ut på golvet under. Blir några vändor med skräpkörning... Måste se till att låna med mig en riktigt kamera att använda istället för mobilen bara...
jorro (oregistrerad) Postat 3 april 2008 Postat 3 april 2008 (redigerat) Mycket intressant läsning. Man blir lite avundsjuk och inspirerad på samma gång... Vi vill ha fler bilder!!! Redigerat 3 april 2008 av jorro
JimmyN Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 (redigerat) Tjena Är det ni som är på gång i V****em? Sprang på den här tråden av ren slump. Nu vet jag ju inte om det är rätt personer men jag har en sambo som joddlar på skiva. Hon jobbar i bokaffär och hennes chef har en bekant som är musiker eller dylikt som nog är bekant till dig. Kan det stämma? =) //Jimmy Skara Redigerat 27 april 2008 av JimmyN
sixties Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 har ni rensta bort allt skräp och börjat bygga nu? skulle vara kul att se lite bilder från det. för oss som inte dricker kaffe så bör det finns en rejäl kyl med Cola!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.