hammagrella Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Nya lågvattenmärken för kändisjournalistiken. Nu kan man RÖSTA fram det lyckligaste kändisparet. Fan oxå, jag känner ju ingen av dom så jag röstar blankt..... http://www.tv4.se/visa/?ID=344128 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Suck. Men omröstningen torde gå lätt. Jennifer Aniston är förstås lyckligast - hennes karl är en 185 cm lång Pitt.. (Duckar och springer) Aj aj, OK! Men hela artikeln är ett lågvattenmärke... 😕 //Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 😕 Vaihelveete.. Är det inte härligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Måste ju va paret Beckham! Tänk bara på allt som skrivits om dom i pressen på sistone... 😕 "All publicitet är bra publicitet..." ?? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Ärligt talat, vem f-n bryr sig?? 😉 Nä, jag tittar inte på dokusåpor heller. Och paparazzi's är längst ner på näringskedjan. Håller med... how lågvattenmärke can you go...? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 13 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 13 oktober 2004 Vi skulle väl kunna köra en Gallup här på forumet också om vilken medlem som mår bäst av hasselnötter eller vem som har dom skönaste skorna.... Den undersökningen torde vara både intressantare och mer vetenskaplig. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Vi skulle väl kunna köra en Gallup här på forumet också om vilken medlem som mår bäst av hasselnötter eller vem som har dom skönaste skorna.... Den undersökningen torde vara både intressantare och mer vetenskaplig. 😉 Ja, hellre det! 😆 Är mer intresserad av vad mina forumskollegor bär för skor än hur kändisparen mår... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bonzo Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Va fan, jag trodde Svenne & Lotta hade patent på lycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.