karlberg Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 (redigerat) tjena! ny här. är total amatör får jag nästan säga. har testat lite i cubase å såna saker när man gick i skolan. men nu till frågan.. jag vill kunna spela in från min halvakustiska gitarr in i datorn.. just nu kör jag linux men om det blir lättare i windows så får man väl fixa det... men rent tekniskt först.. jag har en laptop (inte den snabbaste dock) en halv akustisk gitarr och en fender förstärkare. hur gör jag? vad behöver jag införskaffa? det jag först och främst vill spela in är gitarr, ev lägga på nån basgång... ekonomi främst eftersom detta bara är en hobby! mvh johan Redigerat 26 februari 2008 av karlberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 jag gick in på denna tråd i hopp om att du sålde en halv (dvs. en trasig) akustisk gitarr.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlberg Postat 26 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 26 februari 2008 jag gick in på denna tråd i hopp om att du sålde en halv (dvs. en trasig) akustisk gitarr.. hahaha.. men en gammal trasig gitarr tror jag att jag har i källaren.. jag är inte hemma just nu men skicka ivgä ett pm så jag kan kolla å ta bild om du är intresserad 🙂 moderator får gärna flytta tråden om jag postat fel.. söker febrilt hjälp nu så jag kan börja spela in när jag spelar.. gärna något system som klarar bas,trummor gitarr röst i fall man får råd.. antar att det inte behöver bli attför dyrt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 jag gick in på denna tråd i hopp om att du sålde en halv (dvs. en trasig) akustisk gitarr.. hahaha.. men en gammal trasig gitarr tror jag att jag har i källaren.. jag är inte hemma just nu men skicka ivgä ett pm så jag kan kolla å ta bild om du är intresserad 🙂 moderator får gärna flytta tråden om jag postat fel.. söker febrilt hjälp nu så jag kan börja spela in när jag spelar.. gärna något system som klarar bas,trummor gitarr röst i fall man får råd.. antar att det inte behöver bli attför dyrt? skicka över bilder ffs.. 🙂 förtydliga iaf trådtiteln.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlberg Postat 26 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 26 februari 2008 jag gick in på denna tråd i hopp om att du sålde en halv (dvs. en trasig) akustisk gitarr.. hahaha.. men en gammal trasig gitarr tror jag att jag har i källaren.. jag är inte hemma just nu men skicka ivgä ett pm så jag kan kolla å ta bild om du är intresserad 🙂 moderator får gärna flytta tråden om jag postat fel.. söker febrilt hjälp nu så jag kan börja spela in när jag spelar.. gärna något system som klarar bas,trummor gitarr röst i fall man får råd.. antar att det inte behöver bli attför dyrt? skicka över bilder ffs.. 🙂 förtydliga iaf trådtiteln.. inte idag men påminn mej i morgon via pm eller johan.karlberg@hotmail.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.