Jump to content
Annons

Bra gratis mp3 konverterare för mac

anarkisten1 (oregistrerad)

Recommended Posts

Ibland vill jag kunna konvertera från wav till mp3 utan att använda Logics bounce (on eller offline) på min mac. Det gäller som ni kanske förstår gamla filer och det vore så skönt om man kunde bara högerklicka och konvertera direkt utan att först importera i Logic och sen köra on eller offline bounce. Tacksam för tips.

A1

Dela på andra sajter

Annons
Ibland vill jag kunna konvertera från wav till mp3 utan att använda Logics bounce (on eller offline) på min mac. Det gäller som ni kanske förstår gamla filer och det vore så skönt om man kunde bara högerklicka och konvertera direkt utan att först importera i Logic och sen köra on eller offline bounce. Tacksam för tips.

A1

itunes kan du ju alltid använda

Dela på andra sajter

A1

iTunes?

EDIT; technic hann före....

Redigerat av Umemagnus
Dela på andra sajter

Tackar så mycket grabbar lösningen låg närmare än jag trodde, så kan det gå för en som inte är så gammal i gården 😉.

Dela på andra sajter

Jag har suttit och blängt på det där jäkla Itunes i en timme nu men jag kan inte hitta nån converterare från wav till mp3. Man kan bränna mp3 skivor men that´s it skojar ni med mig eller?

A1

Dela på andra sajter

Jag har suttit och blängt på det där jäkla Itunes i en timme nu men jag kan inte hitta nån converterare från wav till mp3. Man kan bränna mp3 skivor men that´s it skojar ni med mig eller?

A1

Högerklicka på spåret du vill konvertera och väl "Konvertera markeringen till mp3".. Under Inställningar > Avancerat > Import.. kan du välja filformat och kvalitet.

Dela på andra sajter

A1

Gå till inställningar

Välj avancerat och sedan import

I menyn impotera med väljer du MP3, och sedan under vilken kbit/s

Gå till itunes och klicka med höger musknapp på låten du vill konvetera

Klicka på konvetera till mp3

Klart 🙂

MVH

Anders

Dela på andra sajter

Ok tack för bra info, det är bara det att på många ställen på nätet så gäller väl fortfarande mp3 så det är därför jag vill ha en mp3 converterare.

A1

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.