jkn Postat 12 oktober 2004 Dela Postat 12 oktober 2004 LÅTNAMN: M Magnet ARTIST/GRUPP: jkn GENRE: Techno LÅTLÄNGD: Runt 5 KOMPOSITÖR: jkn PRODUCENT: jkn EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: ungefär 5 mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengan (oregistrerad) Postat 12 oktober 2004 Dela Postat 12 oktober 2004 Det sägs att den inte går att hitta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jkn Postat 12 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 12 oktober 2004 Jaha ja. Så det kan bli - adressen ser lite klurig ut! Klistra in i adress-fönstret http://www.angelfire.lycos.com/mech/jkn/m_magnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengan (oregistrerad) Postat 12 oktober 2004 Dela Postat 12 oktober 2004 Svar nej. Fungerer ikke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jkn Postat 12 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 12 oktober 2004 ojojoj... nu då..nu är alla nuffror rätt Your browser does not support the HTML5 audio tag ska funka!!?? ...man får vänta lite tills låten laddat klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 12 oktober 2004 Dela Postat 12 oktober 2004 Hej och välkommen! Men var är trummorna? Basen? Jag röstar 12345. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jkn Postat 12 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 12 oktober 2004 Första inlägget jag gör, ska nog se till att betygssystemet funkar till nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengan (oregistrerad) Postat 12 oktober 2004 Dela Postat 12 oktober 2004 Lite försiktigt med basandet. När det gäller genrer så är jag helt snett ute här. Det närmsta jag kommer är väl att jag tycker att det låter lite som Frankie Goes to Hollywoods gamla hit Relax i remixversion men utan sång...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jkn Postat 12 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 12 oktober 2004 Har haft lite trubbel med basfrekvenserna i låten faktiskt, de ligger mest å puttrar i subbasområdet. Ni besannade mina farhågor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Ser inget fel på basen. Konstnärlig frihet ska premieras 🙂 Annars helt OK låt. Inte "my cup of tea" men en trea kan du få. Den passar utmärkt att arbeta till 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars-Olof Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Trevlig bit... Jag är inte heller så inne på sån här musik men jag gillar det softa partiet från ungefär 3:29. Får lite tv-spelsvibbar typ gradius eller nåt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Får lite tv-spelsvibbar Aha. För mig låter det mer som när man kör bil, i mörkret, och det regnar ute... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Tycker oxå du ska fläska på mer bas. Annars var det hur schysst som helst. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Öööh, är det bara jag som inte får fram låten? Angelfire tillåter inte "remote-linking" står det när jag klickar på den sista länken, och de andra funkar inte heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Öööh, är det bara jag som inte får fram låten? Angelfire tillåter inte "remote-linking" står det när jag klickar på den sista länken, och de andra funkar inte heller... Pissiga angelfire tillåter inte direktlänkning. Välj save ass eller klistra in länken manuellt på adressraden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Ok, trodde inte att det skulle göra nån skillnad... 😕 Men det gjorde det tydligen för nu funkar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 14 oktober 2004 Dela Postat 14 oktober 2004 (redigerat) Får lite tv-spelsvibbar Aha. För mig låter det mer som när man kör bil, i mörkret, och det regnar ute... F*n nattis det var ju precis det där jag skulle säga... 😆 Redigerat 14 oktober 2004 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 14 oktober 2004 Dela Postat 14 oktober 2004 Bra. Det händer något med nivåerna där vi ett och trettio. Det känns som om syntljudet släcker ut lite av trummorna. Det kanske bara är hos mig? Jag skulle jobba mer med trummorna som blir lite väl monotona och tråkiga. Ett par bra break, eller lite mer variationer. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.