SoloNo1 Postat 4 november 2008 Postat 4 november 2008 Visste nog inte vilken hand jag skulle välja....
Hellpig Postat 4 november 2008 Postat 4 november 2008 Ett par år gammalt och ingen cool rock pose här inte. 🙂 Och vem på bilden är du? (Orange eller rosa tröja?) Inget av dem! Det är jag som dyker i fjorden.
slejnard Postat 4 november 2008 Postat 4 november 2008 Magin försvinner ju när ni visar upp er sådär! 🙂 Men ok då... En dag då jag antagligen hade drabbats av "MetalFeber"
JonasW Postat 4 november 2008 Postat 4 november 2008 Magin försvinner ju när ni visar upp er sådär! 🙂 Men ok då... En dag då jag antagligen hade drabbats av "MetalFeber" Inte konstigt att du kände dig metal, du mindes väl bara dina dagar som Kirk, sångare och gitarrist i Crowbar!
JonasW Postat 4 november 2008 Postat 4 november 2008 Här sitter jag och slappar en helt vanlig dag, tror det var den dagen jag var ute och samplade granris...
Zandra Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Jag ser djävulskt, alltså rent förbannat bra ut! Bara att fantisera!!! 😆 Ååååhh om det här Forumet bestod av kvinnor,så skulle man inte haft en lugn stund.... 😛😆 😄 Hahah, och där... ... är ju anledningen att forumet inte består av kvinnor 😉 *springer och gömmer mig hos mr Schnygg*
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Jag rör mig till och med, ja i alla fall lite bakom gröna micken om ni kollar på http://www.youtube.com/watch?v=JkVE5AWp3Xo nästa på G är nån slags reggae
Zandra Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 (redigerat) nu när jag har kladdat i tråden får jag väl slänga in en tråkig bild på mig också då.... Redigerat 5 november 2008 av Zandra
Egghuvud Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Okej så antingen är ni lustiga som tusan eller ultraposers... 😆
PalleKuling Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Såhär ser jag ut när jag är i Frankrike! ...och såhär i Sverige:
kuriyakin Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Här är jag, i kallingar och med nåt i munnen 😛 va!? är Filip Hammar medlem häär? sorry...
Opus99 Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 (redigerat) Här sitter jag och slappar en helt vanlig dag, tror det var den dagen jag var ute och samplade granris... Du ser ut som en såndär GB glass med krossad choklad i. Morsan var fredsduva, och farsan en dalmatiner? 😛 Redigerat 5 november 2008 av Opus99
JonasW Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Här sitter jag och slappar en helt vanlig dag, tror det var den dagen jag var ute och samplade granris... Du ser ut som en såndär GB glass med krossad choklad i. Morsan var fredsduva, och farsan en dalmatiner? 😉 Farsan var faktiskt zebra, men nästan rätt!
Holmberg Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Så här ser jag ut... Var det någon som tyckte i alla fall... 😉 Ah, den här bilden är hämtad ur "Trolltyg i Tomteskogen"! Ett mästerverk enligt mig, och den svenska dubbningen är perfekt. Har sett filmen minst 100 gånger sen barnsben. -Var är Fjant?! En holländsk produktion från början, eller? Vart hittade du bilden? Nej nej, den är väl från en bok som heter Tomtar? Eller? Vänta jag har den här nånstans ... ... ... jojomensan! Holmberg har koll på sina tomtar. Eh! Jaja här kommer en bild på mig iaf. Vill ni kan jag fixa numret till kirurgen som fixade nosen åt mig:
rainydays Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 va!? är Filip Hammar medlem häär? Snarare Filip Hammars och Johan Glans avkomma 😉
slejnard Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Till Zandra: Haha ja så du såg mitt första inlägg åxå. Hmm....så det finns tjejer här ändå... 🙂 Kortet var taget under en fotosession och av ca en miljard kort i olika vinklar så valde jag ut det klart tjusigaste.
RoBERT Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 ...jag hade en olycka med skäggtrimmern... /RoBERT
Lee Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Jag å min kompis Geddy..... Se, ännu en vänligt sinnad själ på detta forum! 😉
kuriyakin Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 va!? är Filip Hammar medlem häär? Snarare Filip Hammars och Johan Glans avkomma 😲 hehe! ja, eller Filip Hammars och solstickepojkens son. aja... nu ska jag sluta.
Zandra Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Till Zandra: Haha ja så du såg mitt första inlägg åxå. Hmm....så det finns tjejer här ändå... 🙂 Kortet var taget under en fotosession och av ca en miljard kort i olika vinklar så valde jag ut det klart tjusigaste. 😱 Haha jag ser det 😛 man kan väl inte direkt beskylla mig för att hänga här ofta men jag räknas kanske ändå 😉
freddie Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Samma som avataren. En aning fegt... Men den är lite rockig så jag gillar den 😉
drloop (oregistrerad) Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Tur att man vet att dom flesta som är här snälla...
basshole Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 (redigerat) Nu har jag inte lagt upp någon bild på mig själv men jag måste säga att jag tycker att alla, som lägger upp photshoppade bilder på hur ni skulle vilja se ut eller bilder på tokroliga saker som troll och hundar, är skithäftiga. Helt bananas. P.s det är Steve Miller. Redigerat 9 november 2008 av basshole
Fredrik Karlsson Postat 9 november 2008 Postat 9 november 2008 Jag med hustru på Sweden Rock i somras!
Fangus Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Jag med hustru på Sweden Rock i somras! Manligt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.