Metalrobban Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Nu kunde jag inte låta bli att slänga upp en bild själv när man sett så många vackra ansikten! Letade naturligtvis upp den bästa posen. Detta från ett gig vi hade i somras. Här posar jag med min egna gitarr! 😲
Rabieshund Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Jag inte bara lyssnar på och skriver popmusik; jag ser ut som en som gör det också. Uh måste klippa mig 🙂
Fangus Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Nu kunde jag inte låta bli att slänga upp en bild själv när man sett så många vackra ansikten! Letade naturligtvis upp den bästa posen. Detta från ett gig vi hade i somras. Här posar jag med min egna gitarr! 🙂 Och vad är det för gitarr du har då ? =)
trancer Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 (redigerat) Här är jag dårå. Redigerat 14 november 2008 av trancer
trancer Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Jag inte bara lyssnar på och skriver popmusik; jag ser ut som en som gör det också. Uh måste klippa mig 🙂 Du har ju tom Retuscherat den!!! 🙂
Rabieshund Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Jag inte bara lyssnar på och skriver popmusik; jag ser ut som en som gör det också. Uh måste klippa mig ☺️ Du har ju tom Retuscherat den!!! 🙂 Haha det är inte jag som tagit bilden utan en fotografkompis. Men jag jobbar som fotograf så jag hade antagligen gjort det om jag tagit bilden. 🙂
Memphis Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 (redigerat) På väg att dra fram superdräkten eller? 😄 Redigerat 14 november 2008 av Memphis
Matthew L Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Jag med hustru på Sweden Rock i somras! Va f-n är det för j-a tröja du har på dig? 😄😆
Holmberg Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 På väg att dra fram superdräkten eller? 😄 Hehehe ... det var kul.
KillwithSkill Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Ett par år gammalt och ingen cool rock pose här inte. 🙂 Nej kanske inte. Men det är riktigt vacket! Du måste ha känt dig bra nöjd där? Vet inte hur det är med andra. Men vid sånna där platser så kan jag sitta i timmar och bara titta!
Fredrik Karlsson Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Jag med hustru på Sweden Rock i somras! Va f-n är det för j-a tröja du har på dig? 🙂🙂 Haha! Jo den är väl snygg 🙂 (Skall kanske lägga upp en bild med Studiotröja oxå 😉 )!
Metalrobban Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Nu kunde jag inte låta bli att slänga upp en bild själv när man sett så många vackra ansikten! Letade naturligtvis upp den bästa posen. Detta från ett gig vi hade i somras. Här posar jag med min egna gitarr! 😳 Och vad är det för gitarr du har då ? =) Jag sa ju det! Min egna = Den jag gjort själv! http://gitarrbygge.ahlin.org
Fangus Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Jag sa ju det! Min egna = Den jag gjort själv! 😲http://gitarrbygge.ahlin.org Men när man läser det så tänker man nog att du har köpt en gitarr och räknar den som din egna 😎 för du ska se MIN gitarr! den har ja köpt 😄
Hellpig Postat 5 juli 2009 Postat 5 juli 2009 Nej kanske inte. Men det är riktigt vacket!Du måste ha känt dig bra nöjd där? Vet inte hur det är med andra. Men vid sånna där platser så kan jag sitta i timmar och bara titta! Jo, det var vackert och avkopplande... men man får inte så mycket ro med en ettårsknodd att hålla reda på. Och nu fyller hon snart fyra, tempus fugit!
Lundin Postat 6 juli 2009 Postat 6 juli 2009 jag från i lördags!! Ulla-bella's okände bror??? ... jaaaaaaaaa, jag kan allt o lite tiiiiiiii-iiiiiiiiiii-iiii-ll.. Kyligttt!
Tilly Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 (redigerat) Fina bilder allihopa 😉 Redigerat 7 juli 2009 av Soundborn
DieHard (oregistrerad) Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 Anal Force? 🙂 Och ser ut som en klubba i bakgrunden som pekar åt de bakre regionerna. 😉
flash Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 Då de flesta källor till den gamla tråden inte längre är aktuella startas nu den nya verisionen av "Hur ser du ut?". Ni uppmanas härmed att på nytt ladda upp en bild på er själva! EDIT: Länk till gammal tråd Hur ser du ut? Släng upp ett foto. /admin
Micke H Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 (redigerat) Från en spelning på Stampen i mars. Redigerat 7 juli 2009 av Micke H
hegobald Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 *haha* Bästa svaret på "hur ser du ut" 😛 Genom att vinkla persiennen.
Pesek Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 Jag och min frus bröllop den 23 maj i år. Ett lite annorlunda inslag till alla musik inspirerade bilder 😛
laxlaxlax Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 (redigerat) Min bästa sida, iförd fjärilsdräkten. 🙂 EDIT: Det är alltså Blå kroppsstrumpa, vingar av tyg och trä. och multicolored strumpor i rött och gult. Chicks dig it! Redigerat 21 augusti 2009 av laxlaxlax
slejnard Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Det är alltså Blå kroppsstrumpa, vingar av tyg och trä. och multicolored strumpor i rött och gult. Chicks dig it! Kan jag tänka mig 🙂 Öh kolla in de där långa skäggiga fjärilen... ☺️ Såg ut som ni haft nån retrofest.
laxlaxlax Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Såg ut som ni haft nån retrofest. Nä så här ser vi ut varje dag i landet ingenstans. Jag låg med tinkerbell den kvällen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.