Novembernatt Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Novembernatt Postat 25 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 25 februari 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 jag från i lördags!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DuckHunt Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 Kanske inte den största postaren här på forumet, men har alltid fallit för dessa trådar! Ser lite halvdrogad ut kanske 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel H Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 (redigerat) Redigerat 25 februari 2008 av Gäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DoT Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 \o/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 jag från i lördags!! - 10 poäng för mössan! - 8 poäng för Castillo de Anna - 0 poäng för dörrlisten av naturträ (i bakgrunden) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 (redigerat) jag från i lördags!! - 10 poäng för mössan! - 8 poäng för Castillo de Anna - 0 poäng för dörrlisten av naturträ (i bakgrunden) 🙂 Minst 10p för den synliga texten på tröjan också! 🙂 Redigerat 26 februari 2008 av pirateKING Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 jag från i lördags!! - 10 poäng för mössan! - 8 poäng för Castillo de Anna - 0 poäng för dörrlisten av naturträ (i bakgrunden) 🙂 mössan var nåns. castillo de anna köpte min sambo. den tog slut. det ser man på min blick!! 😛 det är hyresrätt, så vi får inte ändra sånt.. 😛 pirateKING - menar du att det ser ut som det står anal force? 😆 det står carnal forge. har en miljard såna tröjor från mina ungdoms dagar. - yep jag är för snål för att köpa nya kläder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SirAlex Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 spelar du fotboll eller?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 (redigerat) En gammal bild på mig. Det är jag till vänster. Runt 1985 🙂 Redigerat 29 februari 2008 av Carl Cadello Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Lägger väl upp den här gamla fina igen.. Jo det är jag högt upp i bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 En gammal bild på mig. KOMPIS!!!! 🙂 Ser att du har den rätta "knycken" med att spänna taglet med tummen, när du spelar på silverbasharpan 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SirAlex Postat 27 februari 2008 Dela Postat 27 februari 2008 spelar du fotboll eller?? om man hittar en skylt som det kort och gott står 'volleyboll' på, vad mer kan man göra än att hålla upp den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 27 februari 2008 Dela Postat 27 februari 2008 jag från i lördags!! - 10 poäng för mössan! - 8 poäng för Castillo de Anna - 0 poäng för dörrlisten av naturträ (i bakgrunden) 🙂 mössan var nåns. castillo de anna köpte min sambo. den tog slut. det ser man på min blick!! 😛 det är hyresrätt, så vi får inte ändra sånt.. 🙁 pirateKING - menar du att det ser ut som det står anal force? 😄 det står carnal forge. har en miljard såna tröjor från mina ungdoms dagar. - yep jag är för snål för att köpa nya kläder! ja haha. Ser helt klart ut som Anal Forge 😄 very awesome. Tröjan ser ju helt ny ut btw 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 jag från i lördags!! - 10 poäng för mössan! - 8 poäng för Castillo de Anna - 0 poäng för dörrlisten av naturträ (i bakgrunden) 🙂 mössan var nåns. castillo de anna köpte min sambo. den tog slut. det ser man på min blick!! 🙂 det är hyresrätt, så vi får inte ändra sånt.. 🙁 pirateKING - menar du att det ser ut som det står anal force? 😄 det står carnal forge. har en miljard såna tröjor från mina ungdoms dagar. - yep jag är för snål för att köpa nya kläder! ja haha. Ser helt klart ut som Anal Forge 😄 very awesome. Tröjan ser ju helt ny ut btw 😛 haha.. ny? näru.. den köpte jag när jag såg dom i sölvesborg på kartago / huset några veckor efter att dom spelat på SRF.. skillnad på scen? näe.. 🙂 från 8000 pers i publiken på SRF till en pall i ett hörn i ett gammalt vardagsrum på kartago / huset.. 🙂 den är stor, och alla mina andra är små.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pestbarn Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Första inlägget på Studio Forum, och jag skryter redan om mig själv. Suck. Det är alltså jag, ser dock lite annorlunda ut utan mössa och roterad åt rätt håll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mollin (oregistrerad) Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 This is me! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pestbarn Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy! We like the mössa helt enkelt ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy! We like the mössa helt enkelt ^^ Vi kan göra en forumtävling för att rösta fram "THE one and only" mössan på forumet 🙂 :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy! We like the mössa helt enkelt ^^ Vi kan göra en forumtävling för att rösta fram "THE one and only" mössan på forumet 🙂 :) jag tror jag vinner 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy! We like the mössa helt enkelt ^^ Vi kan göra en forumtävling för att rösta fram "THE one and only" mössan på forumet 🙂 :) jag tror jag vinner 🙂 Jag tror du har rätt 🙂 Men vi måste ju ha en omröstning och folk måste få skicka in sina bidrag 🙂 Kanske blir första festivalen här som inte handlar om musiken. //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soxic Postat 1 mars 2008 Dela Postat 1 mars 2008 Jag till vänster för 8-9 år sedan och 20 kg tunnare. Tim Armstrong från Rancid till höger. Stötte på honom utanför Guitar Center på Sunset Blvd. Vi har varit bästa vänner sedan dess. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pestbarn Postat 2 mars 2008 Dela Postat 2 mars 2008 whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy! We like the mössa helt enkelt ^^ Vi kan göra en forumtävling för att rösta fram "THE one and only" mössan på forumet 🙂😛 jag tror jag vinner 🙂 Jag tycker faktiskt att jag är sötare i mössa, så jag borde få pluspoäng. Men å andra sidan borde du få pluspoäng för t-shirten. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berra_- Postat 2 mars 2008 Dela Postat 2 mars 2008 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.