Twilight_Zound Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 Tyvärr lägger jag den bara på MySpace just nu...Men ni kan lyssna på den i sin helhet där... Säg vad ni tycker?? Please.. Låttitel: Even More Kategori: Elektroniskt/dans Artist/grupp: Twilight Zound Prod. / Anneli Rydahl Kompositör: Twilight Zound Prod. / Anneli Rydahl Producent: M.Andersson Övriga medverkande: Anneli Rydahl Inspelningsår: 2007 Status: Färdig låt Twilight Zound Prod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 25 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 25 februari 2008 Kom igen nu då.... 32 visningar men nada coments... Är ni fega eller bara rent lata... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 26 februari 2008 Bump då va!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gain Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 (redigerat) Skön låt med skön sång och arpeggion 😉 Vet inte om det är "MySpace-soundet" men den är något dov i min lyssning? Alldeles för lång dock med nuvarande upplägg-Bort med två minuter! Redigerat 26 februari 2008 av Gain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 26 februari 2008 Skön låt med skön sång och arpeggion 😉 Vet inte om det är "MySpace-soundet" men den är något dov i min lyssning? Alldeles för lång dock med nuvarande upplägg-Bort med två minuter! Nope, tar inte bort. Mmm, kan va MySpace..Får kolla det... Tackar för comments... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stickane Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Tyvärr lägger jag den bara på MySpace just nu...Menni kan lyssna på den i sin helhet där... Säg vad ni tycker?? Please.. Låttitel: Even More Kategori: Elektroniskt/dans Artist/grupp: Twilight Zound Prod. / Anneli Rydahl Kompositör: Twilight Zound Prod. / Anneli Rydahl Producent: M.Andersson Övriga medverkande: Anneli Rydahl Inspelningsår: 2007 Status: Färdig låt Twilight Zound Prod. Hallå! Snacka om bra prod. Låten är riktigt skön att lyssna på. En ljudupplevelse får jag lov att säga. Här har man en del att lära,,, helt klart. Mvh Stickane Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 26 februari 2008 Tackar. Du anar inte hur mycket det där värmde... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 27 februari 2008 Humpar igen dååå.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2008 Två utomstående svar...vad har hänt med alla förståsigpåare och semiproffesionella kritiker?? Måste man håna för att få lite kritik... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skagandboneman Postat 28 februari 2008 Dela Postat 28 februari 2008 Tekniskt är det mycket bra, dock är själva kompositionen tråkig och saknar struktur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 2 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 2 mars 2008 (redigerat) Tekniskt är det mycket bra, dock är själva kompositionen tråkig och saknar struktur. Ok. Tråkigt att du känner så..Alla kan ju inte tycka om allt... Struktur är nog något jag är algerisk mot...Har stora problem att få en låt med Intro, vers, refr, brygga osv osv att låta bra... Men men Redigerat 2 mars 2008 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.