Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Ja, e detta firefox som strular eller e det kanske forumet?

bild3jt5.th.png

jag har precis samam störiga problem, men aldrig om jag kör safari :S anyway, firefox is the shit, har aldrig gillar safari xD

Postat

Ser ut som en borttappad css-fil. Kan vara nåt strul med att det inte går att komma åt den på servern tillfälligt?

Postat
Ja, e detta firefox som strular eller e det kanske forumet?

bild3jt5.th.png

har samma problem med firefox på mac.. dessvärre.. töm cachen och starta om läsaren så ordnar det sig förmodligen!

Postat

Skulle säga samma som IDF. Det är garanterat fel med css-filen. Jag råkade ut för samma problem första gången jag gick över till beta-skalet, men det löste sig när jag tömde webbläsarcachen.

Förhoppningsvis blir detta ett minne blott när vi (jag) har hunnit med att fördigställa beta-skalet helt. :rolleyes:

Postat (redigerat)

Fick också så här om dagen när jag öppnade sidan men jag stängde ner det och öppnade igen och då var rätt igen. Använder IE7.

PS. Olsberg, det var Tbruce som gjorde påpekandet av css-filen. :rolleyes: Fräscht skal iaf.

/M

Redigerat av Memphis

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.