BososkI Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 T ex när man kör Dr.Rex och lägger ut ett trumloop och sen så ska man lägga ut ett annat trumloop så läggs det över det första, så hur gör man för att använda flera loopar samtidigt?
cm0s Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 (redigerat) Du kan ju testa med att läsa manualen. 🙂 Gör det innan du ställer frågor! Om du ändå inte fattar vad som står där, så kan jag berätta att varje Dr. Rex kan ladda en loop. Vill du ha 3 loopar (i recycle-format dvs) så måste du alltså ha 3 st Dr. Rex Redigerat 12 oktober 2004 av cm0s
BososkI Postat 12 oktober 2004 Trådstartare Postat 12 oktober 2004 Tackar för svaret, självklart har jag läst manualen men fattar nada!
Linus Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Då rekommenderar jag en titt på James videodemonstration på www.propellerheads.se Tyckte mig också se dem på cd:n på senaste Studio...
tordA Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 hur gör man för att använda flera loopar samtidigt? jag använder Acid den är lixom gjord för loopar 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Tackar för svaret, självklart har jag läst manualen men fattar nada! Tillbaks till Lego
Dominator (oregistrerad) Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 BososkI: Du kan ju alltid köpa programmet... Ett annat alternativ är ju att sluta hålla på med musik. Det ser ju tämligen mörkt ut för din del.
chrisB Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Hallå där!! Lite bättre ton och mindre attityd i svaren tack. Bara för att Moderatorn är borta i UK . . . Ett bra princip att hålla i minne är att har man inget vettigt att skriva/svara (dvs man håller sig till ämnet) så ska/bör man inte skriva något. Tråden stängs.
Recommended Posts