Martin Ekman Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Vi söker en kreativ producent som kan ratta. Om du diggar vår musik och tror att du kan göra ett bra jobb så är du kanske rätt person. Gå gärna in på vår sajt och lyssna om det kan vara något för dig. Ersättning i form av producent-royalty kommer givetvis att utfalla ut i fall det skulle bli aktuellt med ett "släpp". Hör av dig om du gillar musiken för vidare diskussion. http://www.tedmusic.com
One night in The Trance Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Jag gillar musik, men jobbet e för proffsig för mig 😄
djonas Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Var hör ni hemma? Bra musik för övrigt, jag diggar 😄 Ciao!
djonas Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Öh stockholm kanske 😄 Sorry lite förvirrad här på kanten. 😆
Lundin Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 (redigerat) Lyssnade på skivan från 2004 och måste säga att jag gillade de jag lyssnade på, just låtarna "let me fall", "it's always a beginning when.." och "a dissapointment for life".. där sången och harmonierna gjorde att man ville höra mer.. En sak som slog mig som jag tyckte störde rätt ordentligt var att det lät lite för mycket "rum" om dom flesta låtarna, speciellt då sången. Vad är ni ute efter för sound? några ideal ni strävar efter? ..Men faejn vad sången är bra..gillar uttrycket som bara den... Redigerat 12 oktober 2004 av demoniqus
VacUm Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Fina låtar.. Kan hålla med om att ni behöver en producent som reder ut lite småsaker. Frågan är väl mest åt vilket håll ni vill som Demonen sa. Jag skulle skala av produktionerna ganska radikalt om jag fick bestämma. Ni spelar / sjunger såpass bra att det lätt skulle funka utan hemska ägg och för många pålägg.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.