Bbenderman Postat 22 februari 2008 Dela Postat 22 februari 2008 Bara skrot eller. Coron va är det för något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 22 februari 2008 Dela Postat 22 februari 2008 (redigerat) Bara skrot eller. Coron va är det för något? Ibanez och Boss DDL är ju bra grejer. Vad det gäller Coron så ser det ut som kopior av MXR. Hur bra/dåliga dom är vet jag inte. Men det verkar vara eftertraktat http://www.locobox.com/coron.html Så skrot är banne mig inte! Redigerat 22 februari 2008 av KillwithSkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 februari 2008 Dela Postat 22 februari 2008 skrot? 😉 bah! nädu. det är riktigt mysiga pedaler det där. bara o lira på! jag vill också ärva saker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bbenderman Postat 22 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 22 februari 2008 skrot? bah!nädu. det är riktigt mysiga pedaler det där. bara o lira på! jag vill också ärva saker! Tyvärr är det inte bara att lira på för någon hade kopplat kablage mellan pedalerna. Så de saknar telejack och ström jack. Det var ju seriöst tänkt. Men nu är det inte kul. Någon som är kunnig och vill återställa dessa till orginal skick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 februari 2008 Dela Postat 22 februari 2008 skrot? bah!nädu. det är riktigt mysiga pedaler det där. bara o lira på! jag vill också ärva saker! Tyvärr är det inte bara att lira på för någon hade kopplat kablage mellan pedalerna. Så de saknar telejack och ström jack. Det var ju seriöst tänkt. Men nu är det inte kul. Någon som är kunnig och vill återställa dessa till orginal skick. löda telejack? och kanske strömkablage? inga problem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bbenderman Postat 22 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 22 februari 2008 skrot? 😉 bah!nädu. det är riktigt mysiga pedaler det där. bara o lira på! jag vill också ärva saker! Tyvärr är det inte bara att lira på för någon hade kopplat kablage mellan pedalerna. Så de saknar telejack och ström jack. Det var ju seriöst tänkt. Men nu är det inte kul. Någon som är kunnig och vill återställa dessa till orginal skick. löda telejack? och kanske strömkablage? inga problem! Va bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bbenderman Postat 23 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 23 februari 2008 (redigerat) Den är phasern lät i alla fall jäkligt bra De va bättre förr 😠 Redigerat 23 februari 2008 av Bbenderman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 februari 2008 Dela Postat 23 februari 2008 jistanes.. det va fler än bilden visade.. grymt skoj! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bbenderman Postat 24 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 24 februari 2008 jistanes.. det va fler än bilden visade..grymt skoj! 😱 Hade i sär pedalhärvan i dag. Och jag blir inte klok på hur dom har kopplat inuti. Nä de får nog åka i väg till en pedalexpert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.