android Postat 12 oktober 2004 Dela Postat 12 oktober 2004 (redigerat) M-audio slÀpper efterföljare till Audiophile 2496... M-Audio Audiophile 192 Balanserade in/ut, bÀttre "signal to noise ratio", etc... Redigerat 12 oktober 2004 av android Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 oktober 2004 Dela Postat 12 oktober 2004 Men fortfarande ingen mik preamp ingĂ„ng... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
android Postat 12 oktober 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 12 oktober 2004 Skulle vĂ€l tro att du mĂ„ste upp ett prissnĂ€pp för att fĂ„ med en preamp. Enligt mina mycket grundliga undersökningar (lĂ€s google i Âœ min) sĂ„ verkar det som att det nya kortet inte kommer att kosta sĂ„ himla mycket mer Ă€n 2496-kortet... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nikke K Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 hmm detta lĂ„ter ju intressant mĂ„ste jag sĂ€ga đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
brojd Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 Hur Àr det med de hÀr M-Audio ljudkorten och latency? (Àven tidigare modeller) NÄgon som spelar in gitarr direkt med amplitube eller Guitar rig med ett liknande ljudkort utan mördande latency? (frÄgar eftersom en bandkamrat vill bygga sig en liten studio han kan göra lÄtutkast pÄ) Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Samir Postat 13 oktober 2004 Dela Postat 13 oktober 2004 japp jag spelar inte bÄde bas och gurra...inga problem hÀr...latencyn e instÀlld pÄ standard instÀllningara...funkar perfa...sen har jag inte hört sÄ mycket skit om latencyn pÄ A-Phile korten! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Nikke K Postat 17 oktober 2004 Dela Postat 17 oktober 2004 nÄn som har sett nÀr det slÀpps i Sverige? och kostnad?? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.