android Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 (redigerat) M-audio släpper efterföljare till Audiophile 2496... M-Audio Audiophile 192 Balanserade in/ut, bättre "signal to noise ratio", etc... Redigerat 12 oktober 2004 av android
android Postat 12 oktober 2004 Trådstartare Postat 12 oktober 2004 Skulle väl tro att du måste upp ett prissnäpp för att få med en preamp. Enligt mina mycket grundliga undersökningar (läs google i ½ min) så verkar det som att det nya kortet inte kommer att kosta så himla mycket mer än 2496-kortet...
brojd Postat 13 oktober 2004 Postat 13 oktober 2004 Hur är det med de här M-Audio ljudkorten och latency? (även tidigare modeller) Någon som spelar in gitarr direkt med amplitube eller Guitar rig med ett liknande ljudkort utan mördande latency? (frågar eftersom en bandkamrat vill bygga sig en liten studio han kan göra låtutkast på)
Samir Postat 13 oktober 2004 Postat 13 oktober 2004 japp jag spelar inte både bas och gurra...inga problem här...latencyn e inställd på standard inställningara...funkar perfa...sen har jag inte hört så mycket skit om latencyn på A-Phile korten!
Nikke K Postat 17 oktober 2004 Postat 17 oktober 2004 nån som har sett när det släpps i Sverige? och kostnad??
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.