peppemannen Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Finns det fler plugins likande och lika bra som amplitube? ...och vilka i sĂ„fall đ
Andreas L Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 (redigerat) Tja du... det skulle vÀl vara den dÀringa Guitar rig ifrÄn Native Instruments. Jag tycker inte att den Àr lika bra som Amplitube, eftersom jag anser att distljuden Àr ganska trÄkiga, och att den drar mycket processorkraft. tam...tata tam... Redigerat 12 oktober 2004 av Andreas L
Majken Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Helt beroende pÄ budget och plattform finns en hel del olika. Izotope Trash Steinberg Warp Greenmachine Amp II Sansamp Line6 AmpFarm o.s.v. /Majken
punkrockdude Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Jag gillar verkligen Greenmachine. Testa den, du kanske ocksÄ gillar den.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Kör bara Amplitube. Med omkring 500 presets finns det ingen anledning att byta...
lizzydevine (oregistrerad) Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 jag vet inte om det Àr bara jag.. men har aldrig gillat mjukvaru-stÀrkar simulatorer... Okey.. Amplitube Àr helt okey.. Köpte en V-Amp pro för nÄn mÄnad sen... Gitarr ljuden blir mycket fetare enligt mig.. GÄr att spela in rent med den och sen koppla en sladd sÄ att man kan Àndra ljud efter smak... SÄ skall man lÀgga pengar pÄ nÄtt och inte vill att datorn utnyttjar all processorkraft sÄ tycket jag att en v-amp Àr det starkaste alternativet... (prisklass, typ samma...) Lizzy
Egghuvud Postat 14 oktober 2004 Postat 14 oktober 2004 Dsound har en del grejor ocksÄ: http://www.dsound1.com/index_en.php3
Henke Postat 14 oktober 2004 Postat 14 oktober 2004 (redigerat) Syftar du pĂ„ förstĂ€rkarsimulatorer i allmĂ€nhet? IsĂ„fall fĂ„r man ju absolut inte missa Simulanalog Guitar Suite... LĂ„ter helt sjukt bra och Ă€r dessutom GRATIS! đ NĂ„gra andra gratispluggar du definitivt bör ge en chans Ă€r: - X-Amp - Guitifier Gratis Ă€r gott! Edit: Ă ngrade ett tips... đČ Redigerat 14 oktober 2004 av Henke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.