Jump to content
Annons

Squier Deluxe Jazz Bass V Active

Audiorent

Recommended Posts

Tänkte ev. skaffa en 5-strängad som komplement till min 4:a. Hittade denna bas som verkar vara en prisvärd modell som fått bra kritik. JAg har inte lyckats hitta den i sverige och Thomann har den inte heller men däremot Musicstore för 299 euro. Är det nån som vet nåt mer om modellen??

Har själv en Fender Jazzbas deluxe Active 4:a som jag är grymt nöjd med så jazzbasmodellen är det som gäller för mig !

756349.jpg

Dela på andra sajter

Annons

ja, vad säga.. det är en aktiv femsträngad. 🙂

den modellen kommer väl från squiers serie när dom skulle göra lite vintageprylar? har för mig det. samtidigt som 70tals jbasen släpptes med.. den med lackad lönnkropp och feta blockinlägg.

men den femman är riktigt skön. skulle du inte gilla den, så tycker jag du kan komma ner till norrköping och låta doktorn ta över lite. 😎

Dela på andra sajter

ja, vad säga.. det är en aktiv femsträngad. 😄

den modellen kommer väl från squiers serie när dom skulle göra lite vintageprylar? har för mig det. samtidigt som 70tals jbasen släpptes med.. den med lackad lönnkropp och feta blockinlägg.

men den femman är riktigt skön. skulle du inte gilla den, så tycker jag du kan komma ner till norrköping och låta doktorn ta över lite. 🙂

Tack för svaret. Du lutar nog åt att jag tar och beställer en sån. Man måste våga gambla lite. Kollade din sida och såg att du renoverar instrument. Intressant....fast Norrköping är dock uppåt för mig 😎 Du hade nog blivit avis på min "ärvda" snickeriverkstad..... Finns inte många maskiner jag inte har. 😄

Mattias

Dela på andra sajter

ja, vad säga.. det är en aktiv femsträngad. 😄

men den femman är riktigt skön. skulle du inte gilla den, så tycker jag du kan komma ner till norrköping och låta doktorn ta över lite. 🙂

Tack för svaret. Du lutar nog åt att jag tar och beställer en sån. Man måste våga gambla lite. Kollade din sida och såg att du renoverar instrument. Intressant....fast Norrköping är dock uppåt för mig 😎 Du hade nog blivit avis på min "ärvda" snickeriverkstad..... Finns inte många maskiner jag inte har. 😄

Mattias

om du har en verkstad kan jag ta mig neråt.. 😄

jag vill också ha en stor fet verkstad med massa verktyg. jag kör ju allt för hand hemma i lägenheten. det är rätt drygt, men rätt skönt ändå. nära till soffan om man blir trött.. 😉

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.