Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej hopp! Ny här men har alltid läst mycket i forumen här 🙂 Kände att det var dags att kliva ut ur karderoben nu.

Är en avdankad progressive house producent som ingår i gruppen Inkfish och som nyligen dragit igång projektet sl4ckers. Jag har pysslat med musik sedan Amiga 500 tiden och kört Atari, Mac och nu Pc. Gillar Cubase och har efter mycket om och men börjat acceptera mjukvaru pluggar 🙂

Ha en bra dag 🙂

Annons
Postat (redigerat)
Men vad av bytet från mac till pc?

Oj, nu börjar det igen.. 😄

Hehe, skoja bara 😎

Varmt välkommen! Kul att du ville komma ur garderoben.. 🙂

/Memphis

Redigerat av Memphis
Mollin (oregistrerad)
Postat

Välkommen hit! 😉

Postat
Välkommen.

Lyssnar på din myspace, grymt:D

*Tack alla!

Hahaha ingen risk att hamna i mac v pc vals med mig :rolleyes: Neh men jag satt på den tiden med en 450Mhz och steget upp till det fetaste som fanns då var för mycket pengar och vi hade lite press på oss att få fram nytt material så det blev en pc som jag byggde själv till halva priset av vad macen kostade. Det var mitt första "seriösa" pc bygge sen dess har det bara gått utför ☺️

/Jeppe

Postat
Välkommen.

Lyssnar på din myspace, grymt:D

*Tack alla!

Hahaha ingen risk att hamna i mac v pc vals med mig 😄 Neh men jag satt på den tiden med en 450Mhz och steget upp till det fetaste som fanns då var för mycket pengar och vi hade lite press på oss att få fram nytt material så det blev en pc som jag byggde själv till halva priset av vad macen kostade. Det var mitt första "seriösa" pc bygge sen dess har det bara gått utför 😄

/Jeppe

🙂

Skall ikke starta nått:P

Sj bytte jag nyss ifrån pc till mac så därför frågan va lite påtapeten:P

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.