Donnorth (oregistrerad) Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 Har köpt mig en midikeabord till reason 4.0. mne nu funkar inte styrningen. Jag kör på mac så antar att det att det bara ska vara "plug n' play" midin funkar perfekt till lekprogrammet garageband iaf, Jag är helt ny på reason, även ny på att hålla på med musikprogram. Vet kanske inte3 vart man ställer in styrningen på reason, men har varit på advanced i preferences och försökt fixa, utan framgång dom. Nåpgon som kan hjälpa mig med kanske världens enklaste probelm 😉 .. eller svåraste... Mvh/ D_North Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 preferences - midi and keyboard setup - add sen väljer du standard midi keyboard.. sen trycker du på find - sen funkar det.. om du inte förstår - kasta ett öga i manualen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.