JonasNys Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 Hej! Har för mig att det finns en plug för automatisk borttagning alt. reducering av sång-inandningar... Behöver dock hjälp med att komma ihåg vem som gör den... VST-format om det finns - om inte, så kan det vara värt att byta plattform... Jag gör så mycket sång-inspelningar nu där bortredigeringen tar mycket tid... Jonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dexter Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 Hej! Har för mig att det finns en plug för automatisk borttagning alt. reducering av sång-inandningar... Behöver dock hjälp med att komma ihåg vem som gör den... VST-format om det finns - om inte, så kan det vara värt att byta plattform... Jag gör så mycket sång-inspelningar nu där bortredigeringen tar mycket tid... Jonas Eeeh, gate? /Dex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JonasNys Postat 19 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 19 februari 2008 Ah, lite forumsökning här ledde till Waves DeBreath... Det var vad jag sökte! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 öhhh??, nu blev jag nyfiken på hur du tänker, jag vill ha förklaring på de där? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 öhhh??, nu blev jag nyfiken på hur du tänker, jag vill ha förklaring på de där? 🙂 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.