Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nån som är intresserad av att byta lite licks (Rock).

Tänkte om jag t.ex lägger ut en enkel bakgrund som man kan ladda ner solar över laddar upp och sen utvärderar vad man gör för de som är intresserade.

Tänkte att man kanske skärper sig och försöker spela någorlunda rätt. Jag slarvar som attan även i replokalen och måste bättra mig.

Finns det intresse för sånt?

Samtidigt lär man sig kanske nåt av varandras licks.

Äh, jag la upp en snutt https://www.studio.se/index.php?autocom=d...p;showfile=2498

först gitarrsolo med mig sen kommer samma sak en gång till utan solo som man kan använda att spela solo över.

Behöver inte vara längre än så. Heller kort och dåligt än långt och dåligt 😛

Dålig idé??

PS. en enda tagning på solot men det va typ tagning 107! hehe

Redigerat av 4Trax
Annons
Postat
Nån som är intresserad av att byta lite licks (Rock).

Tänkte om jag t.ex lägger ut en enkel bakgrund som man kan ladda ner solar över laddar upp och sen utvärderar vad man gör för de som är intresserade.

Tänkte att man kanske skärper sig och försöker spela någorlunda rätt. Jag slarvar som attan även i replokalen och måste bättra mig.

Finns det intresse för sånt?

Samtidigt lär man sig kanske nåt av varandras licks.

Äh, jag la upp en snutt https://www.studio.se/index.php?autocom=d...p;showfile=2498

först gitarrsolo med mig sen kommer samma sak en gång till utan solo som man kan använda att spela solo över.

Behöver inte vara längre än så. Heller kort och dåligt än långt och dåligt ☺️

Dålig idé??

PS. en enda tagning på solot men det va typ tagning 107! hehe

¨

Ah schysst! Skönt lirat 😛 Jag blev sugen.

Men hur hade du tänkt dig? Jag är lite nybörjare med datorer och sånt tjafs, ska man skicka in det i Cubase på nåt sätt och sen göra en ny mp3 av det?

(borde inte den här tråden ligga under samarbeten btw? 🙂)

Postat

Kul idé! Jag ser fram emot en massa olika solon i olika spelstilar här snart.

Jag ska även försöka mig på nåt litet bidrag själv om jag törs. 😉

Bra solo förresten 4Trax.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.