rodge Postat 18 februari 2008 Dela Postat 18 februari 2008 Som alldeles färsk PT-användare undrar jag hur användbar Waves PAZ analyzer är. Bör man absolut ha en sådan i sitt PT-system? Tar den mycket processorkraft? Är detta marknadens bästa mätinstrument-plug-in, eller finns det några alternativ? rodge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 18 februari 2008 Dela Postat 18 februari 2008 Beror på vad du ska använda den till. Spectrafoo är annars att rek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 18 februari 2008 Dela Postat 18 februari 2008 Beror på vad du ska använda den till. Spectrafoo är annars att rek. för 800 USD? Jistanes.. PAZ kostar 200 USD och de gör verkligen sitt jobb.. jag tycker det verktyget är klockrent! http://www.waves.com/content.aspx?id=233 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rodge Postat 20 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2008 Tack för info och tips. Är det så att Spectrafoo-alternativet endast fungerar för Mac, så får jag välja Waves-pluggen, eftersom jag kör PT LE på PC. Förbrukar en sådan här plugg mycket processorkraft? rodge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 Tack för info och tips. Är det så att Spectrafoo-alternativet endast fungerar för Mac, så får jag välja Waves-pluggen, eftersom jag kör PT LE på PC. Förbrukar en sådan här plugg mycket processorkraft? rodge beroende på vad du har för dator så ska du kunna köra utan tvivel med PAZ.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 Har du tillgång till VST-wrapper rekommenderar jag Voxengo Span. Den är stor, tydlig och gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JonesH Postat 22 februari 2008 Dela Postat 22 februari 2008 Annars är väl inspector gratis? http://www.rogernicholsdigital.com/inspector.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.