ThomasJ Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 Är det så så at scrollern på MigtyhMouse brukar gå sönder lätt? För min har tydligen sjungit sin sista vers. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glaskatten (oregistrerad) Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 Är det så så at scrollern på MigtyhMouse brukar gå sönder lätt?För min har tydligen sjungit sin sista vers. Kanske behöver den rengöras? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2008 Hm. hurdå? Det går att rulla uppåt men inte beråt:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 Hm. hurdå?Det går att rulla uppåt men inte beråt:S Har exakt samma fel 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 Hm. hurdå?Det går att rulla uppåt men inte beråt:S Har exakt samma fel 🙂 låter som skit i scrollerhjulet.. jag bytte min blådtandsmus direkt när den slutade funka.. gå in på närmsta macaffär och ta med musen.. be dom kolla på den och funkar den inte så rengör dom den eller byter!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2008 kanske en infödd missbildning eller genetisk mutation ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2008 Hm. hurdå?Det går att rulla uppåt men inte beråt:S Har exakt samma fel 🙂 låter som skit i scrollerhjulet.. jag bytte min blådtandsmus direkt när den slutade funka.. gå in på närmsta macaffär och ta med musen.. be dom kolla på den och funkar den inte så rengör dom den eller byter!! Kostnadsfritt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2008 Märkligt. Helt sonika funkar den igen.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 Märkligt.Helt sonika funkar den igen.. 🙂 Min gjorde likadant ett tag tills den gick i graven 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 Hm. hurdå?Det går att rulla uppåt men inte beråt:S Har exakt samma fel 🙂 låter som skit i scrollerhjulet.. jag bytte min blådtandsmus direkt när den slutade funka.. gå in på närmsta macaffär och ta med musen.. be dom kolla på den och funkar den inte så rengör dom den eller byter!! Kostnadsfritt? beror ju helt och hållet på vad för affär det är. jag bytte min kostnadsfritt.. behövde inte ens ha kvitton på den.. men jag känner de flesta i den affären!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2008 Okej. Ja den tycks funka när den själv känner för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 februari 2008 Dela Postat 17 februari 2008 Att fukta fingret lite och sedan snurra kulan några varv i alla riktningar brukar lösa problemet för mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swek Postat 21 februari 2008 Dela Postat 21 februari 2008 Koppla ur musen, ta en trasa och rulla kulan i cirklar med trasan i handen. Använd lite tryck. Jag använder duken man fick med imac (alu), och det har kirrat biffen de tre gånger kulan slutat funka åt nåt håll (två gånger upp, en gång ned). Du kanske kan prova en mikrofibertrasa? Jag tror inte att musen håller på att dö... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.