Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Köpte en ESP Eclipse med aktiva EMG´s för några månader sen. Hur vet man när det är dags att byta batteri? Jag är noga med att ta ut sladden när jag inte spelar iaf. Hur hör man när det är dags? I nuläget sitter fortfarande det medföljande batteriet i, och jag har inte ens öppnat luckan.

What think you?

ROCK ON!

Annons
Postat (redigerat)

Deras mickar håller i 3000 timmar

Svårt att veta hur länge dom ska bytas iom att alla spelar olika mycket

Du märker ju iaf när du ska byta, dont worry =)

/Jonas

Redigerat av TwistMe
Postat
Köpte en ESP Eclipse med aktiva EMG´s för några månader sen. Hur vet man när det är dags att byta batteri? Jag är noga med att ta ut sladden när jag inte spelar iaf. Hur hör man när det är dags? I nuläget sitter fortfarande det medföljande batteriet i, och jag har inte ens öppnat luckan.

What think you?

ROCK ON!

Nöjd med guran va? 🙂

Postat (redigerat)

What think you?

ROCK ON!

Nöjd med guran va? 🙂

Borde han vara, har testat Eclipse oxå o den rockar fett 😄

Lite offside såhära, kan köpa loss denna via kontakter med 35% rabatt 😆

http://www.espguitars.co.jp/oversea/standa...i_1_ctm_fr.html

Redigerat av Biran
Postat

Jag tyckte att den där guran va bland det sästa mest trögspelade jag spelat på faktiskt, så jag gjorde mig av med den rätt snart. Jag har hört samma sak från flera håll, vilket är synd eftersom den är så helvetes snygg.

Hursomhelst så provade jag en på musikbörsen, fast med silver-mekanik, och den känndes hur skön som helst, så jag är sugen igen 😆

Angående batterifrågan. Det brukar börja låta fan och och väldigt svag output när batteriet håller på o ge sig.

Postat

Min bandkompis hade en sån . Du märker när det börjar ta slut ( svag signal osv ) men man tycker att det borde finnas nån lowbatt lampa för en gång tog det slut mitt i en spelning 😠

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.