randomwalk (oregistrerad) Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Hej Jag har nyligen satt ihop en studio hemma Använder Nuendo3 och fått det mesta att fungera, men inte allt. Kommer att jobba med adio och vst-insrtument Jag heter Bosse och bor i Hanige Jag behöver hjälp med att komma igång. Dels med en del inställningar av midi och audio, men också hur man jobbar på ett effektivt sätt. Är det någon som "kan" Nuendo ordentligt och har lust att hjälpa mig med detta. Då menar jag inte via telefon eller mail, utan hjälp på plats. Du får 300 kr / timme för besväret. Hör av Dig till boo@computerart.se om Du tycker det låter intressant.
Gilbert Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Du vet väl att du har gratis svensk telefonsupport på Nuendo?
Nyborjarnisse Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 😆 Nej , det visste jag inte. Men jag söker ändå praktisk hjälp. Jag tror det är ett bra komplement till alla manualer, forum mm Nu ökar timpeningen till 350 kr / timmen
Björn Olsberg Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Kanske Producers Seminar för Cubase & Nuendo är intressant? https://www.studio.se/index.php?showtopic=48758 Där finns två mer avancerade seminarier men även ett nybörjarsemianrium. Som medlem på Studio forum får du seminariet och tilltugg för 300 kronor. Och möjlighet att träffa och utbyta kunskap med andra likasinnade.
Nyborjarnisse Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Nu har jag fått kontakt med några personer som kan hjälpa mig att komma igång. Tack för länktips mm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.